امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۰۱۶۱۶۹

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: عبدالنبی سواعدی  با اشاره به حرکت در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی اظهار کرد: برای تحقق سند چشم انداز کشور در افق ۱۴۰۴ و سیاست های کلی اشتغال، سند برنامه های آموزشی و اجرایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تدوین و مبادله شد.

وی افزود: این اسناد مشتمل بر ۱۶۳ عنوان برنامه بر اساس نیروی انسانی، ظرفیت و امکانات موجود استان برای حداقل پنج میلیون ۲۱۸ هزار و ۴۹ نفر ساعت با تخصیص۲۱۰ هزار و ۸۰۸ میلیون ریال اعتبار تنظیم و مازاد بر حجم مذکور تا سقف هشت میلیون ۶۷۸ هزار و ۴۰۸ نفر ساعت آموزش در صورت تحقق تخصیص اعتبار خواهد داشت.

سواعدی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید -اشتغال» آموزش‌های مهارتی باید بر اساس دانش، نگرش و مهارت، سطوح مختلف جامعه اعم از جوانان جویای کار، صنوف و صنایع باشد چرا که ارتقای این آموزش‌ها، بسیاری از موانع مهارت در تولید ملی را برطرف می‌کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم اجرای این طرح کیفیت بخشی و اثربخشی به آموزش های مهارتی است.

وی اظهار کرد: روسای مراکز بیش از پیش برای توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای در بین تمام اقشار جامعه و تعامل با سایر دستگاه ها اقدام نمایند.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد