امروز

یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۶۰۱۲۴۰۰۰۷۷۸_Test_PhotoH

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: این روزها و با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی به گونه‌ای بوده که روزانه در آن گروه‌های بی‌شماری ساخته می‌شود.

فضاهایی که گاها تحت کنترل کاندیداها بوده و گاه نیست و تنها به نام یک نماینده آغاز به کار کرده و بخش‌های مختلف در آن پرداخته می‌شود، بدون استفاده از این فضا و جایگزین شدن این فضا به جو تبلیغات پیش از موعد کاندیدا سودها و ضررهای را در پی دارد.

از یک سو معرفی کاندیدا و از سوی دیگر عدم توانایی کنترل مطالب گروه مجازی می‌تواند از جنبه‌های مختلف استفاده از این ظرفیت باشد.

بازار داغ تبلیغات تنها به شوراهای شهر باز نمی‌گردد و در این بین برخی از افراد خود را برای تبلیغات ریاست جمهوری اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های مجازی و حمایتی از کاندیدای خود کرده و در این بین نیز برخی از افراد با دعوت از فعالان سیاسی شهرستان‌ها و استان‌ها به گفت‌و‌گو و اطلاع یافتن از برنامه‌های مدنظر حزب و جناح خود می‌پردازند.

روی آوردن کاربران با توجه به توسعه اینترنت و وجود گوشی‌های نسل جدید، زمینه را برای حذف تدریجی تبلیغات کاغذی فراهم ساخت.

منبع:خبرگزاری فارس – مرکزخوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد