امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۲۲۹۶۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حکیم عوده پور شامگاه دیروز  پس از تساوی خانگی تیمش در برابر سیاه جامگان مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داشتیم که بتوانیم این بازی را به سود خود خاتمه دهیم ولی گاهی اتفاقات به گونه ای در فوتبال رقم می خورد که شما نمی توانیم پیروز میدان باشید. ما برای این بازی واقعا بدشانس بودیم

وی افزود: امروز یک بازیکن با تجربه پنالتی خود را به بیرون زد در حالیکه گل شدن این پنالتی می توانست شرایط را به سود ما به کلی تغییر دهد. شرایط صنعت نفت همین است که همه دیدید ولی تلاش ما این است که بتوانیم مردم آبادان را راضی نگه داریم.

عوده پور بیان کرد: اگر امروز پنالتی ما گل می شد، بی شک می توانستیم حتی چهار گل به حریف بزنیم ولی شرایطی به سود ما رقم نخورد. به هر حال شرایط تیم هایی که هم اکنون در پائین جدول هستند همین است و بازی های سخت و پراسترسی در پیش رو دارند.

مربی نفت آبادان در خصوص پنالتی همچنین گفت: حسین بغلانی از پنالتی زنان خوب تیم بود و همیشه در زدن این ضربات موفق عمل می کرد. خراب کردن پنالتی هم جزو بازی فوتبال است و این موضوع اتفاق عجیبی در فوتبال به شمار نمی رود.

عوده پور در خصوص بازیکنان محروم نفت برای بازی آینده نیز گفت: متاسفانه شادکام و ممشلی سه کارته شدند و در بازی آینده نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص بازی آینده نفت در برابر سایپا نیز گفت: فردا ریکاوری می کنیم و برنامه های تاکتیکی خود برای بازی با سایپا را مرور می کنیم. امیدواریم با دست پر از تهران برگردیم تا بقای ما در لیگ برتر تضمین شود.

طبق این گزارش ، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

منبع: خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد