امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۳۵۴۰۰۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت تهران برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با اشاره به این دیدار گفت: هفته های پایانی لیگ را سپری می کنیم. ما یک بازی حساس دیگر در خانه داریم و طی آن باید برابر فولاد خوزستان به میدان برویم. متاسفانه در هفته های اخیر نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. فکر می کنم همه دلیل این موضوع را بدانند.

وی ادامه داد: با این اوصاف تمرینات خوبی را در این هفته انجام دادیم و بازیکنان تلاش لازم را داشته اند. به امید پیروزی مقابل فولاد قرار می گیریم و می دانیم حریف بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و بر خلاف هفته های قبل سه امتیاز را بگیریم و در جدول پایین تر از این سقوط نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد سرنوشت باشگاه نفت برای فصل آینده افزود: ابتدا شما راجع به این فصل صحبت کنید!

دایی در مورد هجمه های داوری که علیه وی در این چند سال اخیر بوده و اینکه «آیا او با توجه به در پیش بودن فینال جام حذفی نگران این موضوع نیست؟»، گفت: من نگران خیلی چیزها هستم، ما نگرانی های زیادی داریم که داوری در آنها گم است. نمی توانم بازی فینال جام حذفی را حدس بزنم فقط امیدوارم برای فینال جام حذفی کمیته داوری بهترین داوران را انتخاب کند. قطعا اگر داورهای خوبی برای این دیدار انتخاب شوند، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

دایی درباره اینکه نفت خوب  بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد، اظهار کرد: متاسفانه این موضوع لوث شده و ما فقط در خصوص آن صحبت می کنیم؛ تنها دلیل این موضوع مشکلات باشگاه است. شما می توانید اگر پول نباشد سر کار بروید و دل به کار بدهید؟ اگر می توانید بگویید؟! هیچ کس پاسخگوی ما درباره این مسائل نیست و وقتی هیچ کس دوست ندارد سر بازی برود شما چه انتظاری دارید؟

وی افزود: برخی اوقات تغذیه تیم را بزرگترهای تیم می آوردند، شما از تیمی که چنین شرایطی دارد چه انتظاری دارید؟ ما فردا باید قرمز بپوشیم، پیراهن مان قرمز است اما جوراب زرد داریم. جوراب سفید یا قرمز نداریم که رنگش به رنگ لباس مان بخورد. آقای خلیلی در این مورد درخواست داده است، یک نفر آمده است و سه، چهار جلسه بی خود با ما گذاشته است. قرار بوده دوشنبه اتفاقاتی رخ دهد که کمی از مشکلات مان حل شود. دوشنبه شد چهارشنبه و چهارشنبه دوباره به شنبه تبدیل شد. سوال من این است که باشگاه نفت بیانیه ای داد و اعلام کرد که با قدرت مدیر انتخاب می کند و با قدرت جلو می آید، کدام یک از این وعده ها عملی شده و چه کاری انجام داده اند؟

سرمربی تیم فوتبال نفت تاکید کرد:تیم نفت حتی دیگر اتوبوس هم ندارد. آنها ۵۰۰ هزار تومان هم نداشتند که بدهند و اتوبوس تهیه کنند. قدرت شان این بود که آن ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی که برای میوه بازیکنان می دادند آن را هم ندهند. قدرت شان این است که بدهکاران به سراغ من و دیگران بروند. شما اصلا عمق فاجعه را نمی دانید.

وی ادامه داد: اگر در فوتبال حرفه ای این اتفاقات می افتد نمی دانم باید اسمش را چه گذاشت؟ من نمی دانم فدراسیون چگونه قبول کرده که این تیم باشد، تیمی که نه مدیر دارد و نه سرپرست. الان ما باید با چه کسی صحبت کنیم؟ فدراسیون نامه نگاری هایش را با چه کسی انجام می دهد؟ کدام مرجعی پاسخگوی این موضوعات است؟

دایی در ادامه افزود: یکسری مسائل و جود دارد و شما هم با سوالات تان روح و روان من را خراب می کنید، آقایان با دست خالی آمده اند تیم گرفته اند، خیلی ادعایشان می شود  اما شما بیایید و چیزهایی که دارند را ببینید. تیم مگر برای من است که با من لج کنند، تیم برای خودشان است. تیمی که در فینال جام حذفی حضور دارد و ممکن است قهرمان شود مطمئنا قیمت آن بالاتر می رود. به نظر من آنها پول ندارند چون فردی که در کمیته انضباطی آمد خودش به ما ۴، ۵ ماه قبل گفته بود که آستین بالا می زند و پول می آورد. آن موقع آن آقا رفت که پول بیاورد الان آمده است و قرار بود که دوشنبه وعده ها را عملی کند.

دایی در مورد اینکه گلرخسار مدیر نفت است، تصریح کرد: من تا الان نه گلرخسار کوچک دیدم نه بزرگ ؛ شما اگر دیدید خبرش را به من بدهید. شما ویژگی های این شرکت را خیلی بهتر از من می دانید، چرا می آیند و تیم به این بزرگی را به این آقایان می دهند که الان در مخارج آن مانده اند. آقای گلرخسار بزرگ در ایران تشریف ندارند و سایر آقایان هم نمی آیند.

دایی در مورد اینکه شهریاری به مسئولان باشگاه نفت اعلام کرده که ۲۰ درصد از مخارج را آنها بدهند و سایر مخارج را او از طریق اسپانسر تامین می کند، گفت: در مورد آقای شهریاری باید بگویم که وی را من و بازیکنان، مدیرعامل نگذاشتیم. وی را مالک باشگاه انتخاب کرده و او هم باید جوابگو باشد. مالک باشگاه باید پاسخگو باشد چون انتخاب را او انجام داده است. کدام مدیرعامل می تواند در فوتبال ما ۸۰ درصد پول بیاورد؟ ۸۰ درصد که هیچ اگر ۱۰ درصد می توانند بیاورند، کار بزرگی انجام داده است من فکر نمی کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد که شهریاری با این همه تجربه بیاید و بگوید که من ۸۰ درصد پول می آورم.

وی در مورد اینکه یکی از مدیران پرسپولیس، نوراللهی و عالیشاه را به خیانت متهم کرده، گفت: این صحبت ها برای من به صورت پیامک می آید، گذشت زمان خائنان را مشخص می کند. آنهایی که به این تیم خیانت کردند مطمئن باشید هر چه زمان بگذرد ما آنها را می شناسیم.  بازیکنان جوانی که آمدند با دست و سر شکسته همه جوره برای تیم زحمت کشیدند. من از طرح چنین صحبت هایی شرمم می آید. این آقا از کجا آمده که چنین تهمت هایی را به این بچه ها می زند. مگر می شود؟ این بازیکنان جوانی شان را آورده اند، آنها در پرسپولیس زحمت کشیده اند، عرق ریختند، در سرما و گرما بازی کردند، با باخت پرسپولیس گریه کرده اند و با برد خوشحال شده اند. همیشه در کنار تیم بوده اند، جوانی و استعدادشان را گذاشته اند و به غیر از کلمه آدم باغیرت نمی توانم چیز دیگری به امید عالیشاه و احمد نوراللهی بگویم.

علی دایی در ادامه صحبت هایش با بیان ایکه من درد فوتبال را گفتم، ادامه داد: این آقایان از کجا آمده و کجا بودند. آنها تا الان برای پرسپولیس تکل زده بودند؟ برای پرسپولیس پنالتی زده بودند؟ سرشان برای تیم شکسته بود؟ حداقل این جوانان آورده ای برای این تیم داشتند. آورده آقایان چه بود؟ این را به من بگوئید، آورده آقایان این بود که در مجموعه  ۳۰۹۰ فرزندش را استخدام کند، جایی که منبع مالی تیم از آنجا تامین می شود. آورده آقایان این بوده که دو بازیکن را از اوکراین بیاورند، پول کلان هم بگیرند، شما فهمیدید چه پیش آمد که قرارداد این بازیکن بسته شد؟ گذشت زمان این مسائل را مشخص می کند. آورده آقایان این بود که فرزندش را در ۳۰۹۰ استخدام کند و پول ها را جابجا کند و آورده دیگری فکر نمی کنم باشد.

سرمربی تیم نفت یادآور شد: امسال خدا را شکر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و قهرمانی شان را به آنها تبریک می گویم اما امسال حداقل در لیگ داخلی ما پرسپولیس آن تیمی بود که هواداران می خواستند و آن شدیم که می خواستند، آنها پشت سر قهرمانی پرسپولیس خودشان را پنهان کردند وگرنه ایشان چه سمتی دارد که بیاید و به عالیشاه و نوراللهی خائن بگوید. چرا برنامه ۹۰ نیامد جوابگو باشد؟ چرا وقتی که زمان قهرمانی پرسپولیس است دوباره این افراد  پیدای می شوند؟ برنامه ۹۰ برنامه قشنگی گذاشت که همه این موضوع را فراموش کنند. نه تنها این مدیر بلکه خیلی ها هستند که گذشت زمان مشخص می کند چه کسانی به این تیم خدمت کردند و چه کسانی خیانت.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد