امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۲۰۹۸۴

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: سید کریم حسینی اظهار کرد: یکی از نهادهایی که در قانون اساسی وجود آن پیش بینی شده که فرصت بسیار مغتنم و ظرفیت بسیار بالایی برای خدمت رسانی به مردم است، شوراهای شهر هستند.

وی افزود: می توان از ظرفیت شورا به نفع پیشرفت و توسعه شهر استفاده کرد ولی متاسفانه تجارب خوبی را در شوراها نداشتیم به دلیل اینکه افرادی که در این جایگاه ها قرار گرفتند نتوانستند به خوبی از این جایگاه دفاع و آن را حفظ و به نفع توسعه شهری استفاده کنند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: امروز شوراها نشانه مدنیت و توسعه و پیشرفت در هر شهری هستند ولی متأسفانه از این ظرفیت و فرصت به خوبی استفاده نشد و فرصت ها هم منتظر افراد نمی مانند.

حسینی در پاسخ به سئوالی در خصوص ناموفق بودن شورای سوم و چهارم شهر اهواز ادامه داد: ما از شورا سلامت، کارآمدی و توانمندی ندیدیم و وقتی اینگونه باشد قطعا شهرداری ها هم دچار مشکل و نیازهای روزمره مردم به خدمات شهری دچار خلل می شوند.

وی بیان کرد: به همین دلیل شورا و انتخابات شورا فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم از این ظرفیت به نفع مردم و خدمت رسانی به آنها استفاده کنیم.
معاون سابق استاندار خوزستان درباره مهمترین ویژگی داوطلبان شورای شهر گفت: انقلابی بودن، کارآمدی، توانمندی و پشتوانه علمی با تعهد و تخصص مهمترین ویژگی های یک داوطلب به شمار می روند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در پاسخ به سئوالی در ارتباط با نهادینه نشدن فرهنگ تحزب در جامعه گفت: با وجود اینکه فرهنگ عشیره ای و طایفه ای که در استان وجود دارد می تواند مثل هر فرهنگ دیگری نقایصی داشته باشد ولی این فرهنگ امروز در خوزستان یک فرصت است که می توان از آن به خوبی در راستای رشد و توسعه اهواز استفاده کرد.

وی اضافه کرد: گرچه نواقصی وجود دارد که ناشی از مدیریت نکردن و عدم به کارگیری این فرهنگ ها است اما فرهنگ عشیره ای خرده فرهنگ هایی است که می توانند فرهنگ بالای استان را شکل دهند.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد