امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۰۹۲۲۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: پرسپولیس و الریان تیم‌های سوم و اول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف هم می‌روند که اندوخته الریان از مرحله رفت این رقابت‌ها ۶ امتیاز و اندوخته پرسپولیس ۴ امتیاز است. این دو تیم آخرین دیدار خود در دور رفت را مقابل هم انجام دادند که طی آن تیم الریان قطر در خانه‌اش موفق شد با درخشش «تا به تا»ی چند رگه و چند ملیتی، با نتیجه سه بر یک پرسپولیس شکست دهد.

الریان، تیم سوم لیگ ستارگان قطر و تیم اول گروه چهارم این مسابقات است و پرسپولیس برعکس تیم قطری در لیگ برتر ایران در جایگاه نخست قرار دارد و در گروه خود در لیگ قهرمانان در رده سوم جای گرفته است.

با توجه به در اولویت قرار گرفتن دیدارهای مستقیم در صورت مساوی شدن امتیازات دو تیم در جدول در روز آخر، اهمیت این بازی برای دو تیم بیشتر می‌شود. مساوی در این بازی به هیچ وجه به نفع بهترین تیم فعلی کشورمان نمی‌خورد و این تیم را که در حال حاضر با ۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است را از صعود به مرحله بعدی دور می‌کند.

پرسپولیس ستاره‌های زیادی دارد که هر یک از آن ها می‌توانند در این بازی روی نتیجه تاثیر بگذارند. ستاره‌هایی مثل بیرانوند، سید جلال حسینی، کامیابی نیا، طارمی، مسلمان، رفیعی و… البته میهمان قطری مان که در بازی رفت هم با درخشش یک بازیکن دو سه رگه شکست سنگینی را برای پرسپولیس رقم زد در این بازی هم دست و پا بسته نیست و با ستاره هایش به تهران می‌آید تا لااقل از این بازی هم با حداقل امتیاز از میدان خارج شود.

چهره شاخص تیم الریان در این دیدار می‌تواند باز هم «تا به تا»ی ملی پوش باشد. بازیکنی که در دیدار رفت دو تیم هم یک تنه نتیجه بازی را مشخص کرد. کامیابی‌نیا، رفیعی، مسلمان، بیرانوند،  وحید امیری و سید جلال حسینی باید در این بازی مراقب باشند. چون با گرفتن کارت زرد از داور مسابقه دیدار بعدی تیم شان را از دست خواهند داد.

پرسپولیس در این بازی اول باید انتقام شکست رفت از الریان را بگیرد، دوم امیدهایش برای صعود را زنده نگه دارد و سوم اینکه خودش را به عنوان یکی از مدعیان صعود به نیمه مراحل بالاتر و حتی رسیدن به عنوان قهرمانی مطرح کند.

طبق این  گزارش، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر در هفته چهارم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد