امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۸۶۴۷۶-۷۱۵۲۶۹۸۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سید علی اکبر پورموسوی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به خوبی می دانیم که حریف قطری تیم پر مهره ای بوده و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است و نباید این تیم را دست کم گرفت.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که شناخت نسبتا خوبی از لخویا پیدا کردیم افزود: با توجه به بازی‌ رفت، آنالیز خوبی از این تیم قطری انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کردیم.
وی ادامه داد: یوسف العربی و تاباتا دو مهره کلیدی لخویا محسوب می شوند که اگر این دو بازیکن را به خوبی مهار کنیم می توانیم با ارائه یک بازی تاکتیکی نمایش قابل قبولی داشته باشیم.
پورموسوی عنوان کرد: اگرچه حریفمان تیمی بسیار قدرتمند بوده و در خانه بازی می کند اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با امتیاز به اهواز بازگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شب گذشته اولین تمرین خود را در ورزشگاه لخویا انجام دادیم که خوشبختانه تمامی بازیکنان به جز علی اصغر عاشوری که از ناحیه مچ پا با مصدومیت مواجه است، حضور داشتند. امیدوارم عاشوری تا روز بازی در شرایط خوبی باشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: با توجه به بضاعت اندکی که داشتیم در مرحله رفت نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و تمامی بازیکنان از جان و دل گذاشتند اما باید هوشیار باشیم و نسبت به نتایج خود مغرور نشویم.
وی با بیان این که هنوز در نیمه راه هستیم و هر چهار تیم شانس صعود به دور بعد را دارند افزود: تیم های رو در روی ما به لحاظ امکانات و تجهیزات به مراتب از ما بهتر هستند اما با غیرت و تعصبی که از بازیکنانم سراغ دارم می توانیم تیم های قدرتمند آسیا را به زانو درآوریم.
پورموسوی در پایان گفت: امیدواریم با دعای خیر مردم ایران و به خصوص خوزستانی های خونگرم در مقابل لخویا با امتیاز از میدان خارج شویم و دل هواداران تیم را شاد کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته اول از دور برگشت رقابت های گروه B جام قهرمانان آسیا روز دوشنبه در قطر برگزار می شود.
در حال حاضر تیم استقلال خوزستان با کسب ۷ امتیاز صدرنشین گروه خود است.

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد