امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۱۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۸۳۶۸

باشگاه خبرنگاران تفک جوان:  سیداکبر پورموسوی درخصوص حضور تیمش در دوحه قطر و آمادگی تیم پیش از مصاف با تیم لخویا، اظهار کرد: روزگذشته (جمعه) اولین جلسه تمرینی‌مان را در زمین حریف انجام دادیم. به هر حال با توجه به باختی که در دیدار با سیاه جامگان در لیگ برتر کسب کردیم، طبیعی است که کمی بازیکنان شرایط خوب همیشگی را نداشته باشند اما تمرین خوبی انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا در روزهای باقی مانده نیز باز هم از نظر روحی روانی بازیکنان را آماده کنیم.

وی گفت: همچنین باتوجه به نتایجی که در لیگ برتر رقم خورد، ما هنوز به کسب نتایج دلخواه و این‌که به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشیم، امیدوار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی از تیم لخویا هم گفت: لخویا توانست قهرمان لیگ قطر شود و واقعا یکی از تیم‌های قدرتمند باشگاه‌های آسیا و در چند سال اخیر نیز در قطر همیشه حرف اول را زده است. بازی سختی با لخویا داریم، چرا که تلاش می‌کند به صدر بیاید و ما هم تلاش می‌کنیم که صدر را از دست ندهیم و طبیعتا بازی سخت و مهمی خواهد بود.

وی بیان کرد: مطمئنا برابر لخویا حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم که با امتیاز از زمین حریف خارج شویم. همچنین مطمئنا با تلاش و جدیت می‌توانیم روند خوب دور رفت را ادامه دهیم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که اکنون رقبا، استقلال را دیگر حریف ساده‌ای نمی‌دانند و روی تیم شما بسیار خوب کار کرده‌اند هم عنوان کرد: بله، به همین صورت است و با توجه به این‌که تیم‌ها در دور برگشت به دنبال صعود هستند، حریفان ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا نتیجه بگیرند. در هر صورت بازی‌ها در این مرحله سخت است و نیاز به تلاش، تمرکز و کار بیشتر دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با جیب پر به قطر رفتید و مشکلات مالی حل شد یا هنوز خیر؟ گفت: هیچ حمایت مالی از ما نشد و باور کنید دیگر روی‌مان نمی‌شود به صورت بازیکنان نگاه کنیم و حتی در حد پول توجیبی هم نداشتیم که به آن‌ها بدهیم. به هر حال امیدوارم با دعای خیر مردم، با امتیاز از قطر به خوزستان برگردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد