امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۸۳۵۷۵-۷۱۵۲۱۳۶۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: آیت الله سید علی شفیعی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: در ماه های اخیر بارها شاهد حضور رئیس جمهوری و هیات دولت به خوزستان بوده ایم و امید است این بازدید ها در راستای رفع مشکلات کنونی خوزستان موثر باشد.
وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات موجود در استان به صورت طبیعی است که می توان آن ها را تقلیل و یا از بروز آن ها تا آن جا که امکان دارد جلوگیری کرد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: موضوع گرد و غبار در خوزستان یک مساله قدیمی بوده که سال هاست با آن مواجه هستیم و از همان زمان نیز مسئولان استان اقداماتی را برای کاهش آن انجام داده اند که این تلاش ها می تواند برای مسئولان امروزی تجربه ای گرانبها باشد.
وی بیان کرد: مسائل و مشکلات موجود در استان بارها از سوی نمایندگان و سایر مسئولان استان مطرح شده است اما امید می رود که در عمل نیز بتوانیم به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانیم.
آیت الله شفیعی تصریح کرد: امید است مسئولان استانی و کشوری با اقدامات خود در جهت خدمت رسانی به مردم رهبر معظم انقلاب را خشنود کرده و دین خود را به مردم ادا کنند.

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد