امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

زلزلههه

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: در ساعت ۳۰: ۱۰ دقیقه امروز زمین لرزه‌ای۶ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، حوالی سفید سنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند.

شاهین فتحی، معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تلفات و خسارت زمین لرزه خراسان رضوی گفت: تا این لحظه ۴ نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر هم جان خود را از دست داد.

هماهنگی با فرودگاه مهرآباد جهت اعزام احتمالی نیرو

وی با اعلام آماده‌باش به تمام نیروهای امدادی کشور در پی زلزله مشهد گفت: نزدیک‌ترین تیم‌های ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند. هنوز از میزان خسارت اخباری اعلام نشده است. وی همچنین از هماهنگی با فرودگاه مهرآباد جهت اعزام احتمالی نیرو و اقلام زیستی خبر داد.

اعزام تیم‌های امدادی به منطقه زلزله‌زده

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: تیم‌های امدادی از نزدیک‌ترین منطقه به مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

آمار دقیق خسارات احتمالی هنوز مشخص نیست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه تیم های امداد هوایی و واکنش سریع هلال احمر استان به منطقه زمین لرزه اعزام شده‌اند، گفت: منتظر گزارش‌های اولیه تیم‌های ارزیاب هستیم تا آمار دقیق خسارات احتمالی را ارائه دهیم.

وی افزود: تیم‌های آواربرداری، اسکان اضطراری و تغذیه پس از گزارش اولیه تیمهای ارزیاب برای امدادرسانی به منطقه حادثه اعزام خواهند شد.

وقوع ۱۰ پس‌لرزه و قطع خطوط ارتباط تلفنی

گفتنی است؛ بعد از وقوع این زلزله تاکنون ۱۰ پس لرزه در حوالی سفید سنگ رخ داده است.

در پی این زمین لرزه شدید خطوط ارتباط تلفنی در مشهد قطع شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد