امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۸۱۲۶۵-۷۱۵۱۶۸۸۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: هوشنگ شیرمردی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تایید استعفای عاشور سواری پور عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: این عضو اواخر اسفند پارسال نامه استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد که روال قانونی آن طی، و پس از موافقت با استعفای وی، نامه دعوت از عضو علی البدل اول به فرمانداری اهواز ارسال شد.
وی افزود: دیروز دوشنبه نامه فرمانداری اهواز مبنی بر موافقت با دعوت از سیدناصر موسوی عضو علی البدل اول توسط شورای شهر اهواز وصول شده است.
بر اساس این گزارش، عاشور سواری پور عضو شورای اسلامی شهر اهواز ۲۸ اسفند به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه منصوب شده است.
شیرمردی همچنین بازداشت برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل ارتباط با پرونده تخلفات مالی اخیر در شهرداری را رد کرد و از احضار برخی از اعضای شورا برای پاسخگویی به نهادهای نظارتی اظهار بی اطلاعی کرد.
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر بازداشت برخی از اعضای شورای شهر اهواز در ارتباط با تخلفات مالی شهرداری اهواز منتشر شده است.
اسفند پارسال چهار نفر از مدیران و سه نفر از کارمندان شهرداری اهواز به دلیل تخلفات مالی توسط دستگاه های نظارتی بازداشت شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد