امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۸۱۱۴۴-۷۱۵۱۶۶۷۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: فدراسیون جهانی وزنه برداری اسامی نامزدهای انتخابات این فدراسیون را منتشر کرد. که بر اساس اسامی منتشر شده، ایران در هشت پست نامزد معرفی کرده است.
بر اساس اسامی منتشر شده، ایران در پست‌ های ریاست، دبیر کلی، نایب رئیس اول، نواب رئیس، هیات اجرایی، کمیته ‌های فنی، پزشکی، آموزش و پژوهش نامزد معرفی کرده است.
انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری پیش از آغاز مسابقات وزنه‌ برداری قهرمانی نوجوانان جهان در تایلند برگزار می شود.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان خرداد امسال برگزار می شود.
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه ‌برداری، برای پست‌ های ریاست، دبیر کلی، نایب رئیس اول، نواب رئیس و عضویت در هیات اجرایی نامزد شده است.
داود باقری رئیس کمیته‌ پزشکی و نایب رئیس فدراسیون در پست کمیته پزشکی، محسن بیرانوند رئیس کمیته مربیان و آموزش در کمیته‌‌ های مربیگری، فنی و آموزش و پژوهش و سید علیرضا قریشی رئیس هیأت وزنه برداری استان خوزستان در کمیته فنی فدراسیون جهانی نامزد شدند.
بر اساس این گزارش، برای پست ریاست هفت نفر نامزد هستند. «تاماش آیان» رئیس فعلی فدراسیون جهانی وزنه برداری از جمله نامزدهای این پست هست و علی مرادی نماینده ایران برای کسب این کرسی تلاش می کند.
در این گزارش آمده است، برای پست دبیرکلی فدراسیون جهانی وزنه برداری ۶ نفر نامزد هستند که علی مرادی یکی از آنها است. همچنین برای پست نایب رئیس اول فدراسیون جهانی وزنه برداری ۱۰ نفر نامزد شدند که علی مرادی یکی از آنها است و برای پست نواب رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری ۲۷ نفر نامزد شدند.
بر اساس این گزارش، برای پست هیات رییسه ۵۱ نفر نامزد شدند که از ایران علی مرادی نامزد احراز این پست است. برای پست کمیته فنی نیز ۴۳ نفر نامزد شدند که از ایران سید علی رضا قریشی خود را برای پست نامزد کرده است.
همچنین برای پست کمیته آموزش و پژوهش نیز ۳۱ نفر نامزد هستند و از ایران محسن بیرانوند خود را برای تصدی این پست نامزد کرده است.
برای پست کمیته پزشکی نیز ۱۴ نفر نامزد هستند و از ایران داود باقری خود را نامزد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد