امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۶۰۱۱۳۱۲۳۸۴۹۱۳۱۰۴۲۹۴۲۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت:  امسال ورود کاروان‌های راهیان نور شهرهای مختلف کشور با رشد قابل توجهی مواجه شده و از نظر آماری، شاهد رشد بازدید از مناطق عملیاتی شهرستان اندیمشک و استان خوزستان در نوروز امسال هستیم.

وی افزود: به همین جهت، پیش بینی لازم جهت تأمین امکانات لازم و ضروری راهیان نور در شهرستان انجام شده و خدمت رسانی به این زائران سرزمین نور در نوروز امسال اولویت خدمت رسانی دستگاهای اجرایی شهرستان در تعطیلات سال نو بوده و طرح‌های گسترده‌ای در شهرستان اجرا شده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: برگزاری و اجرای مراسمات معنوی در یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک، برگزاری نمایشگاه تجهیزات دفاعی در مقبره شهدای گمنام و نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی از جمله اقدامات فرهنگی برای کاروان‌های اردویی راهیان نور در اندیمشک بوده که هم زمان با آغاز تعطیلات سال نو  در شهرستان طراحی و برگزار شده است.

وی گفت: بیش از این نیز، ۹ مرکز اسکان پادگان شهید زین الدین، پادگان دوکوهه، اردوگاه  شهید کلهر، اردوگاه شهید جعفر زاده، مقبره شهدای گمنام، حسنیه امام خمینی (ره)، آموزشگاه شهید بردبار، آموزشگاه امام صادق (ع)،  مراکز اسکان کاروان‌های راهیان نور شهرستان اندیمشک  برای اسکان زائران سرزمین نور آماده سازی شدند.

جهانگیری بیان کرد: طبق بررسی صورت گرفته  از ابتدای تعطیلات سال نو، بیش و به صورت روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر از زائران سرزمین نور در شهرستان اندیمشک اسکان یافته  و از خدمات تعیین شده برای حضور کاروان‌های راهیان نور در این مراکز اسکان برخوردار شده‌اند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و بسیج خدمات مورد نیاز شهروندان،  اندیمشک برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور آماده بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با بسیج تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تمهیدات لازم در این عرصه اندیشیده شده است.

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد