امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

اکران+نوروزی

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) درباره نظر این شورا پیرامون وضعیت فروش نوروزی فیلم‌ها گفت: امروز ۱۴ فروردین اولین جلسه رسمی شورای صنفی نمایش تشکیل شد و درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: قرار شد در هفته آینده گزارش کامل و تحلیلی درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها ارائه و در آن نحوه اکران فیلم‌ها با جزئیات شرح داده شود.

فرجی افزود: برآیند جلسه امروز این بود که اعضای شورا در مجموع از وضعیت اکران فیلم‌ها راضی بودند و اعضا معتقد بودند بهای بلیت و افزایش آن در کاهش مخاطب تاثیری نداشته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: گلایه بیشتر اعضای شورا از رفتار صداوسیما با سینما بود زیرا صداوسیما تیزر برخی فیلم‌ها را پخش نمی‌کند و آگهی سایر فیلم‌ها نیز به شکلی پخش شد که تأثیر زیادی روی گیشه نداشت.

وی ادامه داد: هر زمان که شکل و تعداد پخش آگهی‌ها و تیزرهای فیلم‌ها خوب بوده؛ تأثیر آن به‌صورت مستقیم روی گیشه مشخص بوده است.

فرجی درباره مصوبات جلسه امروز نیز گفت: اکران همه فیلم‌ها ادامه پیدا می‌کند تا در جلسه هفته آینده تصمیم‌گیری شود. همچنین قرار است سینماهای آزادی، کوروش، استقلال و قدس قراردادهای جدید خود را ارائه کنند. سینمای قدس نیز به‌جای آفریقا به‌عنوان سرگروه تعیین شد. اکران فیلم‌های نقطه کور در پردیس زندگی و تیک آف نیز در ماندانا قطعی شد.

منبع:خبرگزاری ایلنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد