امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۸۰۰۱۰-۷۱۵۱۴۶۴۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: شهیار میرخشتی اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت نیسان در اندیکادر ساعت ۳۵ دقیقه بامداد ۱۳ فروردین ۱۱ نفر مصدوم شدند و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ مصدومان را با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اعزام کردند.
وی افزود: در حادثه ای دیگر، واژگونی نیسان در ساعت ۹ صبح این روز در جاده باغملک – صیدون، ۶ نفر مصدوم بر جای گذاشت.
میرخشتی ادامه داد: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید با یکدیگر، در جاده مسجد سلیمان -لالی در ساعت ۱۸:۲۴نیز ، چهارنفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان اضافه کرد: همچنین یک نفر در مسجدسلیمان در ساعت ۱۸:۴۶ روز ۱۳ فروردین خود را حلق آویز و فوت کرد.
توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف های جاده ای در خوزستان است.
اورژانس ۱۱۵ خوزستان ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۴۲ پایگاه شامل ۵۱ شهری و ۹۱ جاده ای دارد که از این تعداد ۹۶ پایگاه شامل ۳۷ شهری و ۵۹ جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
به مناسبت تعطیلات نوروزی، ۲ ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ در مبادی ورودی های خوزستان و ۲ درمانگاه در یادمان های شهدای هویزه و طلائیه برای ارائه خدمات درمانی به مردم مستقر بودند.

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد