امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۱۱۲۸۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: ابوالقاسم کوره چیینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان اظهار کرد:۳۰ درصد از پرسنل ما درگیر ستاد تنظیم بازار بودند. همچنین نمایشگاه بهاره را از بهمن ماه سال گذشته برنامه ریزی کردیم که در نهایت از ۱۷ اسفند ماه شروع به کار کرده  و تا ۲۴ این ماه نمایشگاه ادامه داشت.

وی افزود: این نمایشگاه با توجه به استقبال مردم یک روز هم تمدید شد و مواد شوینده، آجیل، خشکبار، کیف، کفش و سایر محصولات ارائه شده بود.

کوره چینی بیان کرد: اجرای طرح پایش و کنترل بازار را از یک اسفند شروع و ۸۰ گروه بازرسی را تشکیل دادیم. در تمام ایام تعطیلات در شیفت صبح و عصر بازرسی داشته و کشف تخلفات بین ۶ تا ۹ درصد و معادل میانگین کشوری بود.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در نهایت ۹ هزار و ۶۱۰ بازرسی انجام و از این بین ۸۹۳ تخلف را با ۱۲ میلیارد ریال ارزش ریالی شناسایی کردیم که پرونده هایی هم در تعزیرات تشکیل شد.

کوره چینی بیان کرد: سه هزار و ۲۸۰ مورد بازرسی از غرفه های توزیع میوه داشتیم که ۱۲۵ مورد هم تخلف در این زمینه شناسایی و متخلفان به اداره کل تعزیرات معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امسال خدا را شکر آرامش خوبی در بازار حاکم و کمترین تنش را شاهد بودیم، عنوان کرد: در زمینه کشتار روز نیز قیمت مرغ زنده را به صورت روزانه از طریق جهاد اخذ و میانگین آن را درنظر گرفته و به واحدهای عرضه کننده اعلام می کردیم. برای نمونه امروز قیمت مرغ هفت هزار و ۶۵۰ تومان قیمت مرغ کشتار روز است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح گرد: کار خیلی خوب دیگری که انجام شده برداشتن ممنوعیت واردات مرغ از استان های دیگر بود که در کاهش قیمت مرغ تأثیر به سزایی داشت. سهمیه سه هزار و ۸۰۰ تومانی برنج را نیز به استان ابلاغ کردند.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد