امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۹۱۰۰۹۳۱۲۱۲۹۷۹۳۴۰۱۵۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادمان شهدای دشت آزادگان و شهید دکتر چمران حضور یافت  و به شهید گمنام آرمیده در این یادمان ادای احترام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع زائران، راویان و بسیجیان حاضر در یادمان شهدای دشت آزادگان و شهید دکتر چمران با بیان اینکه راویان دفاع مقدس نقش مهمی در انتقال فرعنگ ایثار و شهادت دارند،  اظهار داشت: باید کسانی که همراه شهید چمران و شهدای دیگر بوده و زنده هستند با هر گرایش فکری و ظاهری که دارند دعوت کرد تا خاطرات ناب روزهای حماسی و همراهی با شهیدان را بیان کنند تا به نسل‌های بعدی منتقل شود.

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی با اشاره به تاثیرات راهیان نور بر زائران شهدا تاکید کرد: باید این حرکت راهیان نور را با فناوری مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی پیش برد تا برکات آن بیشتر دیده شود.

وی با بیان اینکه شهید چمران رفتار و منشش برگرفته از رفتار حضرت امام حسین (ع) بود، تصریح کرد: این بزرگوار هیچ گاه با افراد از روی ظاهر با آنان برخورد دفعی نمی‌کرد بلکه آنان را با هر تیپ و ظاهری که بودند را با آغوشی باز می پذیرفت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به اعتقادات قلبی جوانان ایران اشاره کرد و گفت: جوانان ما با ظاهرهای خاص هم اگر دشمن روزی قصد تجاوز به کشورمان داشته باشد گیتارشان تبدیل به سلاح علیه متجاوزین می‌شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد