امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۵۷۷۰۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:  سیدعلیرضا قریشی در خصوص آن چه در سال ۹۵ بر وزنه‌برداری استان گذشت، اظهار کرد: سال ۹۵ پر از تلاش در رشته وزنه‌برداری خوزستان بود و واقعا از ابتدای این سال، تلاش همه‌جانبه در وزنه‌برداری استان آغاز شد و تا پایان سال نیز ادامه داشت.

وی بیان کرد: در سال گذشته تلاش همه‌جانبه‌ای در بخش‌های آموزشی، فنی، ورزشی، مسابقه‌ای، میزبانی، قهرمان‌پروری، فرهنگی و عمرانی صورت گرفت. باید بگویم سال ۹۵، سال بسیار خوبی از نظر عمرانی جهت بازسازی و مرمت و همچنین گسترش و توسعه سالن وزنه‌برداری استان بود. همچنین با دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان مصوب شد که در سال ۹۶ خوابگاه ورزشکاران ساخته شود که قطعا اجرایی می‌شود و نقشه آن نیز آماده شده است.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با بیان این‌که برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی در استان باعث رونق و شکوفایی وزنه‌برداری خوزستان شد، عنوان کرد: در سال گذشته از نظر تجهیزاتی نیز سعی کردیم شهرستان‌ها را از نظر تخته، صفحه و تجهیزات رشته وزنه‌برداری مجهز کنیم که این وسایل در سال جاری بین شهرستان‌ها توزیع می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال آن امتیازی که وزنه‌برداری خوزستان در کشور باید به دست می‌آورد، به آن رسید و تعداد نفرات خوزستانی شرکت‌کننده در اردوهای تیم‌ملی در سال گذشته خوب بود و همچنین یکی از مربیان خوزستان به نام عبدالرضا فولادی‌وندا به عنوان یکی از مربیان برتر کشور شناخته شد.

قریشی عنوان کرد: اگرچه سال ۹۵ توام با تلاش بسیار و خستگی بود ولی با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم، این سال را با موفقیت به اتمام رساندیم. در پایان سال نیز میزبانی مسابقات بین‌المللی را داشتیم که خدا را شکر تیم منتخب خوزستان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و اکنون هم شرایط وزنه‌برداری خوزستان به گونه‌ای شده است که وزنه‌برداری این استان توانایی برگزاری مسابقات جهانی را هم دارد.

وی افزود: همچنین یکی از دستاوردهای وزنه‌برداری استان در سال ۹۵ این بود که مصوب شد هر ساله مسابقات جام فجر و همچنین کشورهای اسلامی به میزبانی استان خوزستان برگزار شود که همین نیز باعث می‌شود آمادگی وزنه‌برداران خوزستان بالاتر برود و یک میدان و زمینه‌ای برای حضور آن‌ها در عرصه‌های بین‌المللی فراهم شود. به هر حال این‌ها همگی برای وزنه‌برداری استان منفعت است و ان‌شاءالله در سال ۹۶ بازهم شاهد چنین برکاتی در وزنه‌برداری خوزستان باشیم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: در سال گذشته تمام برنامه‌ها و تقویم مدنظرمان محقق شد و اگرچه فشرده بودند ولی هیچ برنامه‌ای عقب نیفتاد.

وی افزود: به هر حال با این اقدامات، سطح توقعات از وزنه‌برداری خوزستان بالا رفته و شرایط به صورتی است که برای سال ۹۶ باید برنامه‌های جدید داشته باشیم و حرکتی رو به جلو صورت بگیرد تا مردم استان راضی باشند. ما باید در سال جاری بتوانیم از وضعیت‌مان دفاع کنیم و تمام حرکت‌مان رو به جلو باشد.

قریشی در پایان گفت: درصدد هستیم از نظر تجهیزاتی به شهرستان‌ها رسیدگی بیشتری داشته باشیم و علاوه بر این به دنبال خرید تجهیزات بیشتری برای وزنه‌برداری خوزستان هستیم تا وزنه‌برداری استان حداقل تا پنج سال آینده از نظر تجهیزاتی بی‌نیاز شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد