امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

ساا

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سرخابی های تهران اوضاع مالی چندان مناسبی ندارند و مشکلات مالی آنها موجب شد تا وزیر ورزش و جوانان به این موضوع واکنش نشان دهد.

دکتر سلطانی فر چند روز پیش طی مصاحبی اعلام کرد که سرخابی‌ها یک ریال هم از بودجه دولت استفاده نمی‌کنند و اصلا ممنوعیت داریم و خود مجلس ممنوع کرده است و قانونا نمی‌تواننند یک ریال به تیم لیگ برتری کمک کنند.

استقلالی ها از سوی فیفا محروم شدند و نتوانستد در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی را به جمعشان اضافه کنند. پرسپولیسی ها هم پرونده بازیکنان خارجی شان در فیفا کار دستشان داد؛ در صورت عدم پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه و دیگر شاکیان منتظر جریمه سنگینی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال باشند.

دکتر سلطانی فر در بخشی از پیامی که امروز منتشر کرده است مدعی شد اگر لازم باشد در هیئت مدیره سرخابی ها تغییر نیز ایجاد خواهد کرد.

مطلب منتشر شده را در ادامه میخوانید:

 

ورزش نیاز به هوا،فضا و آدم‌های جدید دارد.شکی نیست که استقلال و پرسپولیس هر دو برایمان مهم هستند.

فعلا تیمها نتایج خوبی می گیرند. هدف ما آرامش و کسب نتایج خوب این دو تیم است. لازم باشد هیات مدیره سرخابی ها را تغییر خواهیم داد. هیات مدیره استقلال بابت مسایل پیش آمده تذکر گرفته اند. من نظرات هواداران را می بینم و نمی گذاریم حال این دو تیم مردمی ناخوش باشد. چرا که همواره وقتی حال این دو تیم خوب بوده، فوتبال ملی ما نیز پرشور بوده است.

هواداران بدانند که وزارت ورزش حامی هر دو تیم محبوب بوده و هر راه حلی که منجر به آرامش بیشتر و کسب نتایج خوب این دو تیم شود را انتخاب می کند.

سسس سسس۳

منبع:خبرگزاری ایلنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد