امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۶۳۶۱۴-۷۱۴۸۱۰۳۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: تیم استقلال خوزستان در هفته سوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم لخویا قطر است تا سومین پیروزی خود را در اهواز جشن بگیرد.
آبی های خوزستان در حالی به مصاف تیم پر مهره لخویا قطر می روند که با ۶ امتیاز از دو بازی قبل در صدر گروه B مسابقات جام قهرمانان آسیا قرار دارند، در حالی که تیم قطری لخویا با ۴ امتیاز در مکان دوم جدول این گروه ایستاده است.
استقلال خوزستان که در مقابل تیم لخویا از تجربه کمتری در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار بوده امیدوار است که با حمایت تماشاگران خود بتواند از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را داشته و ۳ امتیاز بازی را از آن خود کند.
این بازی اولین تقابل دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر به شمار می رود در حالیکه در یک سوی میدان تیم چند ملیتی لخویا قرار دارد و در سوی دیگر بازیکنان کم نام و نشان استقلال خوزستان حضور دارند.
سیروس پورموسوی سرمربی آبی های خوزستان با دو بردی که در بازی های قبل کسب کرد در صف مربیان برتر فوتبال جام قهرمانان آسیا قرار گرفته است هر چند که پورموسوی در بازی با لخویا علی اصغر عاشوری که یکی از مهره های کلیدی تیم به شمار می رود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
تیم لخویا قطر در ترکیب خود از ۱۱ بازیکن خارجی که بعضا سرشناس می باشند استفاده می کند و نیز هشت بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد اما در طرف مقابل استقلال خوزستان تیم بدون ستاره لیگ ایران قرار دارد که از بازیکن ملی پوش بی بهره است.
جمال بلماضی سرمربی فرانسوی و ۴۰ ساله تیم لخویا سابقه بازی در تیم‌هایی مثل مارسی، پاری‌سن‌ژرمن، ساوثهمپتون، سلتاویگو و منچسترسیتی را دارد. همچنین در دوران مربیگری سابقه هدایت تیم ملی قطر و لخویا را دارد.
تائه هی هافبک ملی پوش کره و یوسف العربی مهاجم مراکشی که با ۲۴ گل زده در صدر گلزنان لیگ قطر قرار دارد از مهم‌ترین بازیکنان تیم لخویا به شمار می روند و در سوی مقابل آرش افشین، حسن بیت سعید و محمد طیبی جز سرشناس ترین بازیکنان تیم استقلال خوزستان هستند.
لخویا در حال حاضر با کسب ۵۶ امتیاز و دو اختلاف امتیاز نسبت به تیم رده دوم در رده نخست لیگ قطر است در حالی که استقلال خوزستان با ۳۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.
تیم لخویا با ۷۰ گل زده در لیگ قطر، برترین تیم به لحاظ گلزنی به شمار می‌رود اما در سوی مقابل استقلال خوزستان از ۲۴بازی تنها ۲۹ گل زده به ثمر رسانده است.
تیم استقلال خوزستان ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه در سومین بازی خود در جام قهرمانان آسیا پذیرای تیم لخویا قطر در اهواز خواهد بود.

منبع:خبرگزاری ایرنا/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد