امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۳۶۶۵۴۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: «ایگور کولاکوویچ» که به تازگی هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفته است صبح امروز دوشنبه در نخستین نشست خبری خود که در محل هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد ضمن تشریح برنامه های تیم ملی به سوالان خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

خوشحالم سرمربی تیم ملی ایران شد
وی در ابتدای صحبت هایش با ابراز خرسندی از حضور خبرنگاران علاقمند به والیبال در این نشست گفت: امیدوارم به عنوان شرکای ورزشی ارتباط خوبی با هم داشته باشیم. از اینکه سرمربی تیم ملی ایران شدم بسیار خوشحالم چرا که این تیم یکی از قدرت های والیبال جهان است. این یکی از سوابق من در بالاترین سطح ممکن است.

بررسی های خوبی داشته ام
کولاکوویچ در تشریح اقداماتی که تاکنون برای تیم ملی ایران انجام داده است گفت: در یک ماه گذشته تعدادی از مسابقات داخلی را زیر نظر گرفتم. ضمن اینکه جلسات متعددی را هم با مسئولان و سایر اهالی والیبال داشتم تا بتوانیم در همه موارد به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم.

برنامه های تیم ملی در آینده
وی افزود: در این یک ماه تصمیماتی گرفتیم. ۸ آوریل تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی دور هم جمع می شود. در ابتدا بازیکنانی که قرار است تست شوند، می آیند و قرار است ۱۵ آوریل هم قرار است بازیکنان اصلی بیایند تا در لیگ جهانی هم حضور داشته باشند. توافقاتی برای بازی های دوستانه داشته باشیم.

چند بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد
کولاکوویچ درباره برنامه بازی های تدارکاتی گفت: ابتدا در مونته نگرو با تیم ملی این کشور بازی می کنیم و سپس با اسلوونی روبرو می شویم که نایب قهرمان اروپاست. پس از آن هم قرار است با لهستان روبرو شویم. انتظار من این است که ۲۱ می یک بازی دوستانه دیگر با لهستان برگزار کنیم تا به این ترتیب دور اول آماده سازی تیم ملی تمام شود و بعد به ایران برمی گردیم و برای لیگ جهانی آماده می شویم.

بازیکنان متفاوتی دعوت خواهند شد
سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: باید خود را برای جام ملت های آسیا و جام جهانی هم آماده کنیم. نمی دانم یک ماه آینده چطور خواهد بود. برای مسابقات مختلف بازیکنان متفاوتی دعوت خواهند شد تا برای المپیک توکیو آماده شوند.

باتجربه ها در مرحله اول نیستند
کولاکوویچ در ادامه پیرامون دعوت از بازیکنان باتجربه و قدیمی تیمی ملی گفت: بدون شک از بازیکنان باتجربه هم استفاده خواهیم کرد تا جوانترها در کنار آنها عرض اندام کنند. شاید در مرحله نخست بازیکنانی که سن بالاتری دارند حاضر نباشند، اما برای رسیدن به هدف خود در مرحله اول از جوانترها استفاده خواهیم کرد.  نسبت به کیفیت بازیکنان باتجربه احترام خاصی قائل هستم اما شاید برای المپیک بعدی نتوانند همین کیفیت را داشته باشند. این حرف ها را روی تجربه ام می گویم چون در صربستان ۳ سال تغییر نسل ایجاد کردم.

نمی توانیم از همه استعدادها استفاده کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه توضیحش در مورد نحوه استفاده از بازیکنان در این تیم گفت: من می دانم ایران سرشار از استعداد است و می توانند در دایره تیم ملی حاضر باشند، اما می دانید که ما محدودیت هایی داریم و نمی توانیم از تمام آنها استفاده کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد