امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۶۲۲۲۰-۷۱۴۷۸۱۷۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: دکتر مهران ورناصری اظهار کرد: روز ۱۶ اسفند ماه یک خانم ۳۷ ساله با علائم سرماخوردگی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان مراجعه کرد و بعد از بهبودی نسبی مرخص شد.
وی افزود: روز بعد با همان علائم، بدن درد، بی حالی و ضعف، مجدد به بیمارستان مراجعه کرد و سرم درمانی، عکس و رادیوگرافی انجام شد اما بعد از ساعاتی دچار ایست قلبی و تنفسی شد و بعد از انجام عملیات احیا به کما رفت.
ورناصری ادامه داد: بعد از آن برای دریافت خدمات تخصصی بیشتر به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد و صبح روز ۱۸ اسفندماه فوت کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: خانواده بیمار فکر می کنند که بیمار به علت تزریق اشتباهی پنی سیلین فوت کرده اما بررسی‌ها مشخص کرد پنی سیلین در داروهای تزریقی بیمار نبوده است.
وی افزود: حدس ما این است که بیمار دچار میو کاردیت قلب شده یعنی قلب ناگهان به علت اثرات ویروسی دچار التهاب می‌شود و ناگهان از کار می افتد اما در هر حال نتیجه قطعی مرگ بیمار به کالبد شکافی برمی‌گردد و پرونده همچنان باز است.
در چند ماه گذشته مواردی از فوت بیماران با احتمال تزریق آمپول اشتباه گزارش شده که نتیجه قطعی را بررسی های بیشتر و نتیجه پزشکی قانونی مشخص می کند.

منبع:خبرگزاری ایرنا/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد