امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۷۰۴۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حبیب فضل‌الله‌پور دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع انتخابات ویژه کارشناسان فناوری در حوزه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، اظهار کرد: طی این دوره آموزشی فرآیندهای انتخاباتی ازآغاز تا پایان مورد بازبینی و آموزش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فرآیندهای انتخاباتی مربوط به حوزه فناوری ۲۵ مورد شامل ۱۴ فرآیند مربوط به قبل از انتخابات، چهار مورد مربوط به حین برگزاری انتخابات و سه مورد مربوط به بعد از برگزاری انتخابات است، همچنین چهار مورد دیگر به سامانه پشتیبانی انتخابات مربوط می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بازنگری اساسی در اتوماسیون مربوط به انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: فرآیند اخذ رای به‌صورت الکترونیکی نیست اما این فرآیندها مربوط به ثبت و ضبط و چگونگی اجرای انتخابات در میان عوامل اجرایی انتخابات و ستادهای انتخاباتی در مجموعه وزرات کشور است.

فضل‌الله‌پور در مورد زیرساخت فناوری ارتباطات استان برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: در خصوص شناسایی و بازبینی زیرساخت‌های فناوری ارتباطات در استان اقدامات مؤثری از سوی کمیته فناوری ستاد انتخابات استان انجام شده و نواقص انتخابات گذشته به حداقل رسیده است؛ پیش‌بینی می‌شود تا زمان برگزاری انتخابات نواقص مربوط به این موضوع هم به‌طور کامل برطرف شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا/مرکزخوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد