امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۲۰۴۱۱۰۴۱۵۳۴۱۰۰۷۸۶۸۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از اسپوتنیک، شرکت یولیانوفسکی اتوموبیلنی زاوود (یو ای زد) در آستانه آغاز تولید خودروهای شاسی بلند پاتریتوت و خودروهای باری پیکاپ خود در ایران قرار دارد.

ترتیبات لازم و امضای چند قرارداد مربوطه در جریان نمایشگاه خودروی ایران ۲۰۱۷ ه در ماه فوریه در تهران برگزار شد، انجام شده است.

آندری دوروفیو، مدیر بخش صادرات یو ای زد در این باره گفت، شرکت ابتدا باید ظرفیت بازار ایران و میزان تقاضا برای محصولاتش را ارزیابی کند و سپس شروع به تولید نماید.

دورفیو گفت: «صنعت خودروسازی ایران توسعه خوبی پیدا کرده و دولت از طریق وضع تعرفه های سنگین وارداتی از این صنعت حمایت می کند… بنابراین برای دستیابی به حجم فروش بالا در این بازار، ضرورت دارد که خودروهای تولیدی در ایران مونتاژ شوند. اما به منظور درک نیازهای مشتریان داخلی، ابتدا باید عرضه خودروهای قبلا تولید شده را آغاز کنیم. ما به همراه توزیع کنندگانمان آماده آغاز این فرآیند پس از کسب مجوزهای لازم هستیم.»

باید خاطر نشان کرد که تا دهه ۱۹۹۰ حدود ۱۵ هزار دستگاه از خودروهای مدل یو ای زد به ایران صادر شده است. در آن زمان، این خودروها عمدتا توسط وزارت دفاع ایران مورد استفاده قرار می گرفت. اما به زودی این خودروها در اختیار رانندگان ایرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد