امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۲۲۳۸۲۶

 باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی ۲۲ اردیبهشت تا اول خردادماه سال آینده به میزبانی  آذربایجان و در شهر باکو برگزار می شود. کمیته ملی المپیک خیلی وقت پیش از ایران ثبت نام اولیه برای حضور در این دوره بازی ها را در ۱۶ رشته انجام داد و بعد از آن طی نشست هایی در قالب ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک، تعداد سهمیه ورزشکاران در هر یک از رشته های نام نویسی شده را مشخص کرد.

البته در این بین مسئولان برخی فدراسیون ها متقاضی افزایش تعداد سهمیه خود شده بودند. در هر صورت با توجه به درخواست های مطرح شده و ثبت نام صورت گرفته، حضور ورزشکاران ۱۹ رشته در بازی های کشورهای اسلامی تا به امروز نهایی شده است.

کاراته، جودو، جودوی نابینایان، ژیمناستیک، شنا، تیراندازی، وزنه برداری، تکواندو، بوکس، واترپلو، بسکتبال، دوومیدانی، دوومیدانی معلولان، والیبال، شیرجه، تنیس، تنیس روی میز، کشتی و ووشو رشته هایی هستند که در ترکیب کاروان اعزامی به باکو نماینده خواهند داشت.

در کل با احتساب مجموع ورزشکاران، مربیان و همراهانی که در قالب کاروان ورزش ایران به محل بازی های کشورهای اسلامی اعزامی می شوند، ۲۷۰ نفر کاروان ورزش کشورمان را در باکو تشکیل خواهند داد. این رقمی است که تا امروز نهایی شده و باید دید با توجه به درخواست های مطرح شده و پیگیری آنها، تغییر می کند یا نه؟!

کاروان ورزش ایران به سرپرستی شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند.

منبع:خبرگزاری مهر/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد