امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۹۴۲۰۴۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: در حالیکه فدراسیون کشتی از مدتها قبل با موافقت اتحادیه جهانی کشتی، استان خوزستان و شهر آبادان را به عنوان میزبان رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده بود و تا همین چند روز پیش همه چیز طبق روال پیش می رفت، خبر رسید مسئولان این استان در عمل ، تمایل چندانی برای میزبانی این رویداد بزرگ از خود نشان نمی دهند!

این مساله در شرایطی مطرح شد که بسیاری از تعهدات و قول و قرارهای فی مابین فدراسیون کشتی و مسئولان استان خوزستان از سوی میزبان نادیده گرفته شد و تا امروز که فرصت چندانی تا برگزاری جام جهانی باقی نمانده، حتی وضعیت هتل و ترانسفر تیم‌های خارجی و کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات مشخص نشده است.

به هر حال فدراسیون کشتی با توجه به شرایط موجود به فکر  تعیین جایگزین افتاد و از تهران به عنوان میزبان احتمالی جام جهانی نام برد. فدراسیون اعلام کرد اگر آبادان نتواند میزبان این مسابقات باشد، جام جهانی را در پایتخت و در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می کند.

در این راستا گفته می شود مسئولان استان خوزستان تا عصر امروز شنبه فرصت دارند تکلیف میزبانی خود را روشن کنند در غیر اینصورت میزبانی از آبادان به تهران منتقل خواهد شد. طبیعتا در این بین آن گروهی که بیش از همه متضرر خواهند شد، مردم شریف و ورزش دوست استان خوزستان و شهر آبادان هستند که تا همین چند روز پیش برای تماشای مصاف بزرگان کشتی در شهر و دیارشان لحظه شماری می‌کردند. به ویژه آنکه آبادانی های خونگرم و مهمان دوست سال گذشته نیز با میزبانی رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان نشان دادند، عاشق کشتی و ملی پوشان کشورمان هستند.

بنا بر این گزارش رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ با حضور ۸ تیم برتر دنیا در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه به میزبانی ایران برگزار می شود و  طبق گروه‌بندی این رقابت ها که در مقر اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد، تیم های روسیه، قزاقستان، ایران و آلمان در گروه A و تیم های آذربایجان، ترکیه، بلاروس و اوکراین نیز در گروهB  قرار گرفتند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد