امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۰۴۰۲۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: پرونده دهمین دوره رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور عصر پنجشنبه در سالن غدیر نیروی انتظامی با قهرمانی دانشگاه آزاد بسته شد. مناطق نفت خیز جنوب نایب قهرمان شد. عنوان سوم مشترک به توسعه نوآوری شهر و پاس قوامین رسید.

در پایان این مسابقات سازمان لیگ با جمع‌بندی نتایج کاراته کاها در طول برگزاری از مرحله مقدماتی و گروهی تا دیدارهای نیمه نهایی و نهایی اسامی بهترین های هر وزن را تحت عنوان تیم «تیم منتخب ۹۵» معرفی کرد.

در کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی و در کاتای تیمی این کاتارو به همراه زند و دلیخون با مربیگری قاسم شهرجردی که در این فصل برای نفت  بیشترین پیروزی و امتیاز را کسب کردند، در این تیم جای گرفتند.

ترکیب تیم منتخب ۹۵ سوپر لیگ را در کومیته انفرادی  و در وزن ۵۵- کیلوگرم رضا روشن، در ۶۰- کیلوگرم عبدالله ولدی و در وزن ۶۷- کیلوگرم رضا عنایتی هر سه از دانشگاه آزاد، در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغرآسیا بری و در وزن ۸۴- کیلوگرم کیوان بابان هر دو از تیم توسعه نوآوری شهر و در وزن ۸۴+ کیلوگرم سامان حیدری از مناطق نفت خیز جنوب تشکیل دادند.

امتیازآورترین و موثرترین کاراته کای لیگ مهدی سلطانی از دانشگاه آزاد لقب گرفت و احمد صافی از دانشگاه آزاد نیز به عنوان بهترین مربی انتخاب و معرفی شد.

نکته مهم در انتخاب بهترین ها، اینکه تمامی نفراتی که در تیم منتخب قرار گرفتند در رقابتهای انتخابی حضور داشته و شانس رسیدن به پیراهن تیم ملی را دارند.

 

منبع:خبرگزاری مهر/مرکزخوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد