امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۵۶۸۸۳

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: درباره اظهار نظر نایب رییس فدراسیون کشتی مبنی بر این که مسوولان خوزستان و منطقه آزاد اروند به هیچ کدام از تعهدات خود جهت میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی عمل نکرده‌اند و احتمال گرفته شدن میزبانی از آبادان وجود دارد، اظهار کرد: اصلا به این صورت نیست و مسوولان استانی حتی بیش از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده‌اند. توافق نامه نیز در این باره موجود است و طرفین هم آن را امضا کرده اند.

وی افزود: نکته این است که باتوجه به این که این رویداد، جهانی است و برای نظام و کشور موضوعی آبرومندانه محسوب می‌شود، استاندار خوزستان برای اجرایی شدن کامل مفاد توافق نامه دستور ویژه داد و ستادی هم در آبادان به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل شد. چند ساعت پیش نیز جلسه‌ای در همین زمینه داشتیم که به دستور استاندار خوزستان قرار شد که استان به تعهدات مربوط به خود عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ان‌شاءالله از هفته آینده نیز مسوولان فدراسیون کشتی جهت آماده سازی سالن مسابقه در آبادان حاضر می‌شوند و  مسابقات جام جهانی با نظمی خوب در آبادان برگزار خواهد شد. اکنون هم اکیپ‌های اجرایی در حال انجام آماده‌سازی و زیباسازی مجموعه و محوطه سالن رقابت‌ها هستند.

منبع:خبرگزاری ایسنا/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد