امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۱۹۴۱۶۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: «خورخه فوساتی» روز گذشته در یک نشست خبری پاسخگوی سئوالات خبرنگاران قطری بود و در این نشست، به اتفاقات بازی رفت ایران و قطر در تهران و درگیری بازیکنان دو تیم هم اشاره کرد. در آن مقطع زمانی، «دنیل کارینیو» سرمربی قطر بود ولی به خاطر نتایج ضعیف، از سمت خود برکنار و فوساتی جایگزین وی شد.

فوساتی درباره دیدار رفت ایران و قطر گفت: بعد از پایان آن مسابقه، رسانه های ایرانی بازیکنان تیم ملی قطر را به ایجاد مشکل بعد از گل اول ایران متهم کردند در حالی که حقیقت این است که جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش مشکلات را آغاز کرد. همه دیدند که او آن موقع با کارینیو چه کاری انجام داد. من آن موقع در تیم ملی قطر نبودم ولی بهتر است حقایق مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه تماشای دیدار رفت ایران و قطر برای بازیکنان تیمش مفید است و می تواند انگیزه آنها را بالا ببرد، گفت: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را در تهران انجام دادند و به کسب تساوی و یک امتیاز نزدیک بودند. حتی به گواه همه، قطر از ایران بهتر بود. این یعنی اینکه ما توانایی و پتانسیل بالایی برای بازی با ایران و پیروزی در بازی برگشت داریم.

منبع:خبرگزاری مهر/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد