امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۲۸۶۴۱۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: مهدی تاج در مجمع سالانه هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: این ستاد متشکل از کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف است که با همکاری دستگاه های نظارتی با هرگونه بی انضباطی و بی اخلاقی در فوتبال برخورد می کند. در این زمینه ستاد مذکور با هر گونه ناهنجاری در فوتبال برخورد می کند و چنانچه کسانی در این زمینه ادعایی کردند، به ادعای مطرح شده آنان رسیدگی می شود.

وی افزود: فوتبال ایران از پاک ترین رشته های ورزشی است و در ایران نیز  طرفداران فراوانی دارد و اکنون فوتبال بیشتر برنامه های ورزشی را به خود اختصاص داده است. ۶۰ درصد درآمد فدراسیون فوتبال از طریق پخش برنامه تلویزیونی است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به عملکرد داوران، تاکید کرد: داوری از مزیت های فوتبال ایران است، که گاهی توسط تعداد اندکی از تماشاگرنماها مورد توهین قرار می گیرند. از این رو فدراسیون فوتبال مصمم به حمایت از داوران است و در این زمینه نیز طرح حمایت از داوران را اجرا می کند.

وی ادامه داد: فوتبال ایران با کمترین سرمایه گذاری بیشترین پیشرفت را در آسیا داشته است به گونه ای که مجموع اعتبارات فدراسیون ۴۰۰میلیارد ریال است با این وجود ایران در رده سنی نوجوانان، جوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال به جام جهانی صعود کرده است.

تاج در پایان خاطر نشان کرد: در فوتبال بانوان نیز ایران گام های بلندی برداشته است اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

طهمورث حیدری ، رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز در این مجمع گفت: این استان یکی از قطب های مهم داروی فوتبال کشور است. انتظار است امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از سوی فدراسیون به این استان اختصاص یابد!

منبع:خبرگزاری مهر/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد