امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۵۳۲۰۷-۷۱۴۶۰۸۳۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی همزمان با روز درختکاری در بازدید از یکی از کانون‌های ریزگرد در مسیر جاده اهواز به بندر امام و حضور در آیین درختکاری به خبرنگاران رسانه ها در خصوص اجرای طرح انتقال آب موسوم به ‘ تونل بهشت‌آباد’ گفت:در دولت روحانی هیچ پروژه انتقال آب، تصویب نشده است و مباحث مطرح‌شده نیز پروژه قبلی بوده که تاکنون اجرایی نشده است.
شریعتی اضافه کرد:با تمامی توان و ظرفیت، از انتقال آب کارون ممانعت می‌کنیم و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در نامه‌ای به دولت، گفته که این پروژه توجیه زیست‌محیطی ندارد و با آن مخالفت کرده است.
شریعتی در خصوص غیربهداشتی بودن آب شرب اهواز به دلیل آلودگی رودخانه کارون، گفت: آب شرب اهواز از کارون تأمین نمی‌شود، بلکه از منطقه غدیر در پشت سد کرخه تأمین می شود.
وی اضافه کرد:تصفیه‌خانه شرق اهواز در حال بازسازی است و تا پایان برنامه ششم، تمامی شرکت‌ها، کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه ها موظف شده‌اند پیش از ورود پساب‌های خود به رودخانه‌ی کارون، آن را تصفیه کنند.
طبق این گزارش ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پس از کشت درخت و بازدید از کانون های ریزگرد در جاده اهواز به بندر امام به شهرستان باغملک سفر کرد تا با تشکیل جلسه در این شهرستان در خصوص وقایع اخیر درگیری طایفه ای این شهرستان تصمیم گیری شود.

منبع:خبرگزاری ایرنا/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد