امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۵۹۳۱۱۲۲_۱۵۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: جعفر کاشانی درباره جلسه کمیته انضباطی در مورد رضاییان اظهار کرد: در این جلسه رامین رضاییان درباره درگیری اش با علیپور توضیحاتی ارائه کرد و قرار است درباره این بازیکن تصمیم بگیریم.

وی در ادامه عنوان کرد: رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس است و مشکل این بازیکن با درایت بزرگان باشگاه حل می شود. همچنین در خانواده بزرگ پرسپولیس حرف و حدیثی پیش آمده که این موضوع با تعامل طرفین قابل حل است.
کاشانی درباره تماس پدر رضاییان برای حل مشکل این بازیکن گفت: پدر رضاییان یکی از هواداران قدیمی پرسپولیس است که طی تماسی خواستار وساطت برای حل مشکل پسرش شد. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که آینده ورزشی شان به عملکرد شان بستگی دارد. براین اساس باید رفتار حرفه ای داشته باشند و تیم را وارد مسائل حاشیه نکنند.
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: رضاییان باید ارشاد و هدایت شود و از لحاظ فرهنگی باید بر روی این بازیکن کار شود تا رفتارهای غیر حرفه ای از خود بروز ندهد.
وی درباره اینکه گفته می شود برانکو از لحاظ فنی رضاییان را نمی خواهد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و رضاییان بازیکن بزرگی است و  نباید به علت یک اشتباه این بازیکن را کنار بگذاریم. همچنین در خانواده بزرگ پرسپولیس درگیری بین بازیکنان یک امر طبیعی است که با سعه صدر برطرف می شود.
عضو کمیته انضباطی پرسپولیس در پایان درباره جریمه رضاییان خاطر نشان کرد: در جلسه امروز تصمیمی بر کسر بخشی از قرارداد رضاییان گرفته نشد و  مدیریت باشگاه نظر نهایی در این باره را اعلام می کند.
منبع:باشگاه خبرنگاران تفکر جوان/
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد