امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۵۹۳۲۶۳۹_۲۷۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ٢ دیدار به پایان مى رسد. پرسپولیس مهمان نفت تهران است و دربى اصفهان هم میان سپاهان و ذوب آهن برگزار مى شود.

نفت تهران- پرسپولیس/ساعت ١٧:٢۵ ورزشگاه تختى تهران
شاگردان برانکو بعد از برد دلچسب برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا با روحیه بالا به مصاف نفت تهران مى روند.

ایمان مبعلی و محسن مسلمان بهترین پاسورها و بازیساز های لیگ برتر هستند که مهندسین لیگ لقب گرفتند و در این دیدار به میدان خواهند رفت.

تیم پرسپولیس با محرومیت و مصدومیت بازیکنانش براى بازى با نفت تهران مواجه است و نیمى از نفراتش را در این بازى در اختیار ندارد و انتخاب بازیکنان جایگزین دغدغه اصلى برانکو در این بازى محسوب مى شود.
حسین ماهینى، وحید امیرى، کمال کامیابى نیا و محمد انصارى بازیکنان محروم پرسپولیس در این بازى هستند و علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینى هم مصدوم هستند اما گفته مى شود این دو بازیکن قادر به همراهى پرسپولیس برابر نفت تهران هستند.
رامین رضاییان هم به علت درگیرى با علیپور از سوى برانکو از تیم کنار گذاشته شده است و کمیته انضباطى قرار است درباره این بازیکن تصمیم بگیرند.
به هر حال برانکو با لشگر نصف و نیمه خود به دنبال برد این بازى و تداوم صدرنشینى در لیگ برتر است.
در آن سوى میدان، شاگردان على دایى با دو برد متوالى به جایگاه پنجم صعود کردند و آنها قصد دارند از نبود بازیکنان اصلى پرسپولیس استفاده کرده و با کسب سه امتیاز این بازى به رده چهارم هم صعود کنند.
نفتى ها در روزهاى گذشته به علت دریافت نکردن مطالبات خود تمرین نکردند و حتى دست به دامان تاج، رئیس فدراسیون فوتبال شدند.
البته مسئولان نفت تهران قول دادند قبل از بازى با پرسپولیس بخشى از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا با روحیه بالا به مصاف سرخپوشان پایتخت بروند.
جدال پروفسور و شهریار، در این بازى جذاب و دیدنى خواهد بود و باید دید کدامیک از این دو مربى در پایان بازى سربلند مى شوند.
محمود دانشگر و میلاد فراهانى بازیکنان محروم نفت تهران هستند اما سجاد شهباززاده مهاجم جدید نفت تهران با صدور کارت بازى اش قادر به همراهى نفت در این بازى است.
بازى رفت با نتیجه ٣ بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید که کمال کامیابى نیا و حسین ماهینى دو گلزن این بازى محروم هستند و فقط طارمى در ترکیب پرسپولیس در این بازى حضور دارد.
به هر حال باید دید پرسپولیس مى تواند با برد این بازى اختلافش را با تراکتورسازى به ٨ امتیاز برساند یا نه!
رضا کرمانشاهى، بابک داورى، رحیم شاهین و رضا عادل تیم داورى این بازى هستند. محمد رضا فلاح هم ناظر بازى است.
فولاد مبارکه سپاهان- ذوب آهن اصفهان/ ساعت١۶ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
هر دو تیم اصفهانى در شرایط نامناسب پاى به دربى اصفهان مى گذارند. سبزپوشان اصفهانى در ۶ دیدار رنگ برد را ندیدند و در ٣ بازى متوالى در لیگ برتر هم شکست خوردند. البته شاگردان مجتبى حسینى در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبى نگرفتند و یک مساوى و یک شکست در کارنامه خود در آسیا به جاى گذاشتند.
در آن سوى میدان، سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در ۵ بازى اخیر خود پیروز نشده و با سه شکست متوالى در جایگاه دهم قرار دارد.
مدیر عامل تیم سپاهان بیان کرده که شکست احتمالى در دربى اصفهان شاید با برکنارى ویسى همراه باشد. به هر حال ویسى براى حفظ جایگاهش به سه امتیاز این بازى نیاز مبرم دارد.
احسان حاج صفى، مهرداد محمدى و لى اولیویرا بازیکنان محروم این بازى هستند و قائد رحمتى هم به علت پارگى رباط صلیبى ۶ ماه از حضور در میادین مسابقات محروم خواهد بود.
به هر حال ویسى بدون چند بازیکن اصلى اش کار سختى برابر تیم با انگیزه ذوب آهن دارد.
براین اساس هر دو تیم به برد این بازى نیاز مبرم دارند و باید دید کدام یک از دو تیم مى توانند با کسب سه امتیاز از بحران خارج شوند و نوار باخت هاى متوالى را قطع کنند.
دربى اصفهان بعد از ١١ سال در ورزشگاه نقش جهان برگزار مى شود و تعداد تماشاگران هم به طور مساوى بین دو تیم تقسیم مى شود.
تورج حق وردى، حسین طالقانى، فرهاد مروجى و پیمان فرخى مهر تیم داورى این بازى هستند و اسماعیل صفیرى هم ناظر این بازى است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد