امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۳۸۵۵۰۲

 باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سردار احمد عبدالهی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان فوق تخصصی شهید بقایی دو اهواز با حضور وزیر بهداشت اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که با تعامل مشترک و هم افزایی زمینه خدمت به استان قهرمان پرور و مظلوم خوزستان و شهر شهید پرور اهواز را فراهم کنیم.

وی افزود: سپاه خودش یک نهاد مردمی است و رویکرد خدمت رسانی به آنها را دارد پس از تمامی ظرفیت ها با شیوه های مختلف به ارائه خدمات می پردازیم.

مسئول بهداری کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مردمداری به عنوان یک رویکرد اصلی سپاه گفت: با افتتاح این بیمارستان باعث افزایش ۴۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی استان شدیم.

عبدالهی گفت: این بیمارستان در دوران جنگ، جانبازان و رزمندگان زیادی را میزبانی کرده و به آنها خدمات رسانی داشته است. خوشحالیم که ظرفیتی برای خدمات رسانی به مردم در حوزه درمانی ایجاد شده است.

همچنین سردار نصرالله فتحیان مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار کرد: از سال ۶۴ طرح کلی برای بیمارستان های صحرایی و از جمله این بیمارستان تدوین شده است. بعد از پایان جنگ احداث و ساخت بیمارستان بقایی آغاز شده و به نظرم بیمارستانی در سطح منطقه از نظر این نوع سازه بتنی بیمارستانی نداشتیم چون مداوم بمباران می شد.

وی ادامه داد: آمادگی خدمات رسانی بیشتر را داریم و تمامی ظرفیت های خود را برای به کارگیری در حوزه درمان در اختیار مسئولان بهداشتی ـ درمانی قرار می دهیم.

خوزستان یکی از محروم ترین استان ها

آیت الله محمدحسین احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: سرآمد علوم دو علم دین ـ ادیان و ابدان است. کار پزشکان علاوه بر خدمت به جسم در واقع خدمت به روح انسان ها است.

وی با بیان این بیت شعر که پزشکی دانشش تن را پناه است و دین دانشش را سپاه است، افزود: از حمایت های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم پزشکی اهواز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: با اینکه خوزستان ثروتمندترین استان کشور است ولی متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از جنگ و بعد هم مشکلات زیست محیطی و گرد و غبار یکی از محروم ترین استان های جنگ است.

طبق این گزارش، در این مراسم از خانواده شهید مجید بقایی، هادی کجباف، ناصر مسلمی سواری، حبیب الله جنت مکان، سید جاسم نوری، سید حمید توقی فر و حمیدرضا فاطمی تقدیر شد.

منبع:خبرگزاری مهر/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد