امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۵۱۱۴۰-۷۱۴۵۵۸۵۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:این بیمارستان در قراردادی بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساخته و به بیماران مبتلا به سرطان اختصاص یافته است.
دکتر اسماعیل ایدنی افزود: بلوک های ساختمانی بدون استفاده متعلق به بیمارستان شهید بقایی بازسازی و ۴۰۰ تخت از ۵۲۰ تخت بیمارستان بقایی که از سال ۷۰ راکد مانده بود در قالب بیمارستانی مجزا با عنوان شهید دکتر بقایی٢ بهره برداری شد.
وی اظهارکرد: این بیمارستان دارای بخش های آنکولوژی مردان، زنان،ICU و CCU، داخلی، جراحی، ارتوپدی، عفونی با پزشکان متخصص و فوق تخصص است و هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی، نوسازی و تجهیز بیمارستان از منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و وزارت بهداشت هزینه شده است.
ایدنی گفت:هم اکنون بیمارستان شفا در اهواز دارای ۱۴۰ تخت برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به سرطان است و فهرست انتظار طولانی در نوبت های شیمی درمانی وجود دارد زیرا از استان های ایلام، جنوب لرستان، بخش هایی از بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب عراق برای درمان بیماری سرطان به استان مراجعه می کنند.
بیمارستان شهید بقایی در ایام دفاع مقدس احداث و یکی از مراکز مهم بیمارستانی در درمان مجروحان جنگ تحمیلی بود.

منبع:خبرگزاری مهر/مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد