امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

IMG_4723

به گزارش تفکر جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:  چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پس از جلسه شورای اداری شهرستان در ادامه سرکشی و بازدید از حوزه انتخابیه با حضور در محل اجرای پروژه های راهسازی شهرستان مسجدسلیمان از نزدیک روند پیشرفت پروژه های جاده کمربندی (حدفاصل دانشگاه تا تمبی) و جاده مسجدسلیمان _اندیکا (حدفاصل تنگ مو تا سد گدار) را مورد بازدید قرار دادند.

اضافه می شود نماینده در بازدید اول از پروژه جاده کمربندی از نزدیک پیشرفت فیزیکی و فعالیت پیمانکاررا مشاهده کردند بیش از دهها ماشین آلات سنگین راهسازی در حال اجرای عملیات بودند کار با سرعت قابل قبولی در حال اجرا بود ولی ایشان تاکید داشتند که کار باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

در ادامه نائب رییس مجمع نمایندگان خوزستان در بازدید بعدی با حضور در محل کارگاه پروژه جاده مسجدسلیمان به اندیکا طی جسله با مدیران اجرایی پروژه از شرایط اجرای و چگونگی پیشرفت پروژه مذکور جویا شدند و ادامه با حضور در محل اجرای پروژه از روند پیشرفت عملیاتی و فعالیت ماشین آلات را از نزدیک مورد بازدید و نظارت قرار دادند.
لازم به ذکر است که هم اکنون در اجرای پروژه جاده مسجدسلیمان به اندیکا بیش از ۴۵ماشین راهسازی سنگین در سه جهبه کاری مشغول اجرای عملیات هستند.
شایان ذکر است که هرچند عملیات اجرایی پروژه های مذکور پیشرفت فیزیکی با سرعت قابل قبولی در حال اجرا بودند ولی ایشان از پیمانکاران و مجریان پروژه ها خواست که عملیات اجرایی را با سرعت بیشتری در دستور کار داشته باشند.

IMG_4760 (1)

 

IMG_4802

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد