امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۰۰۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: میثم حلالی نسب مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه تحلیلی خبری پل سفید در یادداشتی که اخیراً در فضای مجازی جولان می کند به بررسی بحران اخیر خوزستان و نقش وزارت نیرو در بی توجهی به استان اشاره می کند و می نویسد: اتفاقاتی که مردم خوزستان در یک دهه اخیر تحمل کرده اند، طبیعتا برای مردم هیچ استانی قابل تحمل نیست و قطعا صدای همه را در خواهد آورد، اما آستانه تحمل مردم خوزستان آن قدر بالاست که تنها به همین واسطه تمامی دهن کجی ها و ناروای هایی که به آنها می شود را هر چند تلخ اما به جان خریده اند.
اما آخرین اتفاق تلخی که وزارت نیرو با یک همایش نمایشی قصد رخ دادن آن را در خوزستان دارد همایش بین المللی زهکشی آن هم توسط محمد حاج رسولی ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و یا به عبارتی مغز متفکر طرح های انتقال آب که اغلب هم از سرشاخه های خوزستان به سایر استانهای مورد علاقه فلات مرکزی نشین است.
این همایش که قرار است در خوزستان و با شرایط ریزگردی برگزار شود، آن هم توسط وزارت نیروی که می توانست موضوع دیگری را برای برگزاری همایش در خوزستان مد نظر داشته باشد، رقمی میلیاردی را صرف کرده است، این در حالی است که اغلب خوزستانی هایی که متوجه موضوع همایش می شوند خواستار عدم برگزاری آن هستند و البته خواستار برگزاری همایشی با اولویت های اول مردم خوزستان هستند.
اما براورده های ما حاکی از آن است که این همایش بیشتر برای پز دادن است و نه توجه به مردم خوزستان که نیازمند رفع ریزگردها و آبگیری تالاب ها و رساندن آب به پروژه های بزرگ مقام معظم رهبری و … که همگی آنها یک پای وزارت نیرو را وسط می کشد، اما وزارت نیرو تنها همایش هایی را برگزار می کند که صرفه اقتصادی برایش داشته باشد، حال مردم آن استان چه بخواهند از آن آسیب ببینند چه بخواهند دلشان خون شود.

میثم حلالی نسب – پایگاه خبری پل سفید

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

دیدگاه ها (۴ دیدگاه)

  1. مهدی از اهواز

    کاملاً با نظر جناب آقای میثم حلالی موافقم – درود بر تریبون آزاد و رسای مردم

  2. قدوسی از ماهشهر

    امیدوارم رسانه ها نگاهی هم به ماهشهر بندازند زیرا در وضعیت نامناسب به سر می برد.

  3. امید فدعمی از هندیجان

    درود بر آقای حلالی نسب و درود بر شبکه مردمی تفکر جوان- امید ما (مردم) به مسئولان و نمایندگان نیست امید ما به شما رسانه هاست.
    چون هرکی آمد برد و دزدید اما شما بعنوانم سنگر مردم همچنان پشتیبان مردم در تمامی صحنه های معیشتی و زیستی هستید.

  4. مسلم سلیمانی

    اگر چند مدیرمسئول رسانه ای دیگری مانند جناب آقای میثم حلالی نسب با این فهم و شعور فرهنگی و اجتماعی نسبت به مسائل شهر و مدیریت آن داشتیم، قطعاً خوزستان و بویژه کلانشهر اهواز از بهترین جایگاه زیستی و معیشتی برخوردار می شد، اما متاسفانه با بی تدبیری های برخی رسانه ها که دست به سمت شهردار بی تدبیر و مخالف دولت تدبیر و امید دراز می کنند اهواز و خوزستان دچار عقب ماندگی عمرانی و فرهنگی شده است.
    ضمناً جادارد از مدیرمسئول و کارکنان شبکه خبری تفکر جوان که حامی صدای مردم هستند تشکر و قدردانی کنم زیرا با صدای رسای این رسانه ی مردمی می توانیم به قله پیشرفت ها برسیم.

    به امید اهوازی زیبا با رسانه های آزاد و رسا- کریمی از ایران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد