امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۰۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سید حمید پورمحمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از سد کارون سه اظهار کرد: مهمتر از همه بحث اراضی شمال خوزستان به ویژه منطقه ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل است که بتوانیم ۴۱ هزار و ۶۰۰ هکتاری که اراضی مرغوب شناخته شده را تأمین اعتبار و تأمین منابع آبی کنیم.

وی افزود: مطلب دوم نیز بحث آب شرب است که به رغم وفور آب کیفیت آب شهرستان و هم میزان آن در حدی نیست که درخور شأن مردم باشد. تلاش می شود تا زمینه بهبود آنها را فراهم کنیم.

معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور عنوان کرد: چند سال پیش به خاطر نبود راه و نبود پل اتوبوسی از روی شناور افتاده و بیش از ۱۰  نفر از هموطنان فوت شدند که قرار بود پلی ساخته شود ولی هنوز ساخته نشده و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این سفر ۲۰ میلیارد تومان برای این پل مشخصا درنظر گرفته شده است.

پورمحمدی بیان کرد: مطلب بعدی که مجلس باید آن را مصوب کند بحث اشتغال روستایی است که در این منطقه فقط ۷۱۱ مورد آب ندارند و روستاهای زیادی معیشت آنها بر کشاورزی، دامداری، جنگل، صنایع دستی و گردشگری است و امیدواریم با تصویب طرح خاص بتوانیم کار ویژه ای برای مردم این منطقه انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم این سفر برای مردم منطقه منشأ خیر خواهد بود و بتوانیم با پیگیری های استاندار خوزستان و مسئولان در زمینه کشاورزی نیز کارهای لازم را انجام دهیم.

معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ادامه داد: اعتبار پنج میلیارد تومانی نیز برای تأمین آب شرب منطقه اختصاص دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر- مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد