امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

Piyos-01_40x30

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: فرشاد پیوس درباره بازی پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: پرسپوبلیس در دیدار اول خوب بازی کرد و مقابل الهلال عربستان که یکی از تیم های خوبی عربی است نتیجه قابل قبولی به دست آورد البته به نظرم باشگاه کمی غیرحرفه ای بود چرا که آن‌ها باید تمام تلاش خودشان را به کار می‌گرفتند که این دیدار در تهران برگزار شود ولی متأسفانه این اتفاق نیافتاد و دو تیم بازی که ارائه دادند در سطح آسیا نبود چرا که هواداران تیم حریف بیشتر در ورزشگاه حضور داشتند و این موضوع برای ما خوب نبود.

وی ادامه داد: کشورهای عربی به جذب بازیکنان میلیاردی معروف هستند به طوریکه هزینه کل تیم های ما به اندازه یک یا دو بازیکن آن‌ها باشد اما با این حال باز دیدیم که بازیکنان پرسپولیس یک سر و گردن از بازیکنان الهلال بالاتر بودند. شناخت من از الوحده امارات به اندازه الهلال نیست اما می‌دانم که این تیم در لیگ امارات چندان عمل‌کرد قابل قبولی نداشته و پرسپولیس از هر نظر نسبت به این تیم بالاتر است و می‌تواند سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اتفاقی که در اردوی پرسپولیس رخ داد و طی آن به اخراج علیپور و رضاییان منجر شد اظهار کرد: من هم این خبر را از رسانه‌ها شنیدم و دلیل آن را نمی‌دانم. البته برانکو در جریان بازی با الهلال عربستان هم رامین رضاییان را تعویض کرد که نمی‌دانم علت این کارش چه بود. رضاییان بوی گل می‌دهد و با یک ارسال می‌تواند سازنده گل باشد اما او را به دلیل لج و لجبازی و اختلافاتی که با هم داشتند تعویض کرد حالا هم که خبر رسیده علیپور و رضاییان به دلیل درگیری اخراج شدند البته مربی تیم هم حق دارد وقتی دو بازیکن بی نظمی می‌کنند یا اینکه تیم را در آستانه این مسابقات حساس به حاشیه می‌برند با آن‌ها برخورد می‌کند اما به هر حال غیبت این دو بازیکن در جریان مسابقات به خوبی حس می‌شود و شاید بهتر بود وقتی تیم به تهران بر می گشتند با آن‌ها برخورد می‌کردند به هر حال تصمیم گیرنده برانکو است و او بهتر از همه صلاح تیمش را می‌داند

وی در پایان عنوان کرد: مطمئن باشید پرسپولیس از گروهش صعود می کند و با این تیم خوبی که دارد به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت. پرسپولیس می تواند افتخار خوبی برای خودش و ایران به دست آورد.

انتهای پیام/پانا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد