امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۴۶۸۷۸-۷۱۴۴۶۹۱۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: شامگاه دوشنبه دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه محمد بن زید ابوظبی برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۱ بر صفر به سود آبی های خوزستانی به پایان رسید.
استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب شیخ ویسی،طیبی، علایی، ماهینی، شیرزاد، سالاروند، مومنی، عاشوری، نانگ، افشین و بیت سعید پا به میدان گذاشت.
آبی های خوزستان در همان ابتدای بازی بوسیله تیزهوشی بازیکن خارجی خود آلویس نانگ از روی پرتاب اوت دروازه تیم الجزیره امارات را باز کردند تا در ادامه با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کنند.
نماینده اماراتی که عرصه را بر خود تنگ می دید پس از دریافت گل دست به حملات انتهاری می زد و چندین موقعیت گلزنی بر روی دروازه استقلال خوزستان خلق کردند که با دخالت خط دفاع و دروازبان آبی های ایران توپ های آن ها تبدیل به گل نشد.
تیم استقلال خوزستان که در همان ابتدای بازی با زدن گل شیرازه تیم الجزیره را به هم ریخته بود در همان نیمه
نخست می توانستند برای بار دوم دروازه تیم اماراتی را باز کنند اما از روی کم دقتی موقعیت های استقلالی ها یکی پس از دیگری به هدر رفت و در پایان نیمه اول استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
بر اساس گزارش کنفدراسیون آسیا در پایان این بازی تیم استقلال خوزستان ۴۵/۷۳ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت همچنین ۵۴/۲۳ درصد توپ در اختیار بازیکنان الجزیره بود.
در نیمه دوم بازی تیم استقلال خوزستان در همان ابتدای کار توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات پر تعدادی بر روی دروازه الجزیره انجام داد.
آبی های خوزستان در دقیقه ۶۲ بازی می توانستند دروازه حریف خود را برای دومین بار باز کنند اما شوت استثنایی حسن بیت سعید به دیرک دروازه تیم اماراتی بیاید خورد کرد. همچنین تیم الجزیره در دقیقه ۷۶ بازی می توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند که دیرک دروازه آبی ها مانع از این کار شد.
آرش افشین که در این بازی برای خلاف بازی قبل بسیار پر تلاش ظاهر شد در دقیقه ۸۰ بازی جای خود را به عقیل کعبی داد تا خط دفاع استقلالی ها تداوم بیشتری داشته باشد.
در این دیدار یعقوب البوصانی و ژایو کارلوس از تیم الجزیره امارات از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم استقلال خوزستان با کسب این پیروزی ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه B جای گرفت و باید ۱۹ اسفندماه در دیدار سوم خود به مصاف دیگر تیم این گروه لخویا قطر برود.
دیدار بین دو تیم لخویا قطر و الفتح عربستان از گروه B مسابقات جام قهرمانان آسیا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد