امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۱۰۶۱۴۵۴۲۸۲۸۹۹۷۹۸۱۲۴

به گزارش تفکر جوان، کوروش بهادری با اشاره به آخرین وضعیت جوی خوزستان اظهار داشت :بر اساس نقشه‌های هواشناسی از یکشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری امواجی پایدار فضای جوی استان را احاطه می‌کند که سبب به وجود آمدن پدیده وارونگی‌ دما به ویژه در شهرهای بزرگ صنعتی می‌شود.

وی افزود: شنبه نیز میزان وارونگی هوا ۲۴۸ متر بود که از اواخر هفته جاری با ورود سامانه بارشی شاهد بارش باران در بیشتر نقاط استان خواهیم بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان با بیان اینکه تغیرات دمایی در اهواز بین ۲۴ تا ۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان است، گفت: در طول شبانه روز گذشته آبادان با ۲۳درجه سانتی‌گراد و بستان با ۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده است.

طبق این گزارش، در ۹ ماهه امسال چهار روز هوای خوزستان در شرایط پاک، ۱۱۱ روز در شرایط سالم، ۱۰۶ روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، ۴۴ روز در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها و ۱۱ روز در شرایط خطرناک بوده است. در سال ۹۴ نیز هوای اهواز ۱۰ روز شرایط پاک، ۱۹۸ روز در شرایط سالم، ۱۳۹ روز در شرایط ناسالم، یک روز در شرایط بسیار ناسالم و ۱۷ روز در شرایط خطرناک بوده است.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد