امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۵۹۸_۴۰x30

به گزارش تفکر جوان، سید محمود علوی  پس از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به این سوالی مبنی بر اینکه چرا وزارت اطلاعات از مدیران دو تابعیتی خبر ندارد؟ اظهار کرد: اینکه اطلاع نداشته باشیم جرم نیست. احتمال می دهیم که این مدیران وجودندارند که از آن‌ها اطلاعی نداریم.

وی افزود:‌حال اگر یک یا دو مورد وجود داشته باشد آیا باید به صورت علنی به آن پرداخته شده و ذهنیت جامعه مشوش شود یا به صورت اداری به این مسئله رسیدگی شود. در ضمن اگر چنین افرادی هم وجود دارند اسامی آن‌ها را به ما اعلام کند تا این لحظه کسی اسمی به ما اعلام نکرده است.

علوی خاطر نشان کرد: مرجع رسمی شناخت دو تابعیت ها وزارت اطلاعات است و ما در این زمینه شبکه اطلاع یابی هم داریم. در گذشته مواردی هم بوده که تذکر دادیم و این افراد از مسئولیت خود فاصله گرفته اند. من هیچ کدام از آمارهای اعلام شده درباره تعداد مدیران دو تابعیتی را تائید نمی‌کنم.

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این خبر صحت دارد که داعش در حال عضو گیری از استان سیستان و بلوچستان است؟ گفت:‌داعش تلاش می‌کند در همه جا عضو گیری کند مثل افغانستان اما در سیستان چنین خبری در این باره نداریم.

انتهای پیام/پانا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد