امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۴۹۳۹

به گزارش تفکر جوان، امید حاجتی رییس سازمان برنامه  و بودجه استان در حاشیه این جلسه با اشاره به پیگیری طرح جامع شهر اهواز اظهار کرد: بهترین آینده و رفاهی که باید در فضای شهری به دنبال آن باشیم در قالب چنین طرح‌هایی است. بنابراین باید این طرح‌ها با نهایت دقت بررسی و ملاحظه شوند تا بتوانیم در این زمینه به سمت و سویی برویم که بهترین فضا را در یک برنامه‌ریزی شهری مناسب برای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: طرح جامع اهواز از سال ۸۸ در دستور کار بوده اما تاکنون بی نتیجه مانده بود ولی به دنبال تاکیدهایی که در این زمینه انجام گرفت، این طرح امسال به صورت جدی پیگیری شد و اکنون مراحل کارگروه زیربنایی خود را طی کرده است.

حاجتی با اشاره به اهمیت موضوع این طرح برای کلانشهر اهواز، تصریح کرد: این طرح از سال ۸۸ معطل تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان بوده است تا برای بررسی‌های نهایی به کارگروه‌های تخصصی ارسال شود.

وی تصریح کرد: پس از تصویب این طرح در شورای برنامه‌ریزی استان، بازهم امکان تغییر و رسیدگی به پیشنهادات درباره طرح جامع اهواز و ارسال آن پیشنهادات به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی وجود دارد زیرا تصویب طرح جامع شهر اهواز از اولویت‌ها بوده و بهترین آینده در فضای شهری منوط به تصویب طرح‌های جامع است.

حاجتی در خصوص طرح جامع مجتمع‌های خدمات رفاهی خوزستان عنوان کرد: این طرح در گذشته در کارگروه زیربنایی بررسی و تصویب شده است. از ویژگی‌های این طرح آن است که کل راه‌های استان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و با یک برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی شخص، خدمات رفاهی بین راهی را به مسافرینی که در راه‌های مواصلاتی استان تردد می‌کند، ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد