امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۰۱۳۷۵۹_۴۴۳
به گزارش تفکر جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، با اشاره به وقوع سیلاب در استان های مختلف بویژه در جنوب کشور نیز تصریح کرد: توقع عمومی از دولت این است که به مشکلات هموطنانی که گرفتار این بلایای طبیعی شده اند رسیدگی عاجل کند و از آن مهمتر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با کار فنی و کارشناسی برای جلوگیری از تکرار آسیب های ناشی از بلایای طبیعی است.
رئیس قوه قضاییه در عین حال تاکید کرد: بلایای طبیعی در همه جای دنیا وجود دارد و در اختیار بشر نیست لذا نباید با انتظارات بیش از حد و طرح برخی مسائل، این بلایا به ابزاری سیاسی علیه دولت تبدیل شود. در عین حال انتظار و توقع از دولت محترم این است که با مدیریت صحیح و بهره‌گیری از امکانات و منابع در اختیار، در بحث کمک رسانی و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه، مواجهه صحیحی با بلایای طبیعی داشته باشد.
رئیس قوه قضاییه همچنین با دعوت از مردم برای یاری رساندن به هموطنان گرفتار در استان های مختلف تاکید کرد که این اقدام دینی، انسانی و اخلاقی هیچ منافاتی با انجام وظایف توسط مسئولان ندارد بلکه خود موجب تحصیل کمالات و وسیله ای برای تقرب الهی است.
بر اساس این گزارش، بحث و بررسی پیرامون ماده ۳۰ قانون نظارت بر رفتار قضات، در دستور کار امروز مسئولان عالی قضایی قرار گرفت.
انتهای پیام/ میزان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد