امروز

شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۳۷۴۳۴-۷۱۴۲۸۲۷۵

به گزارش تفکر جوان، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با الفتح عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به غیرت و تعصب بازیکنان، همکارانم در کادر فنی و همه عوامل تیم درود می فرستم که در مقابل مشکلات و سختی ها ایستادگی کردند.
وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر نفس کشیدن برای مردم خوزستان دشوار شده است، گفت: بازیکنان برای عزت مردم استان خود بازی می کنند و با وجود اینکه مجبور به میزبانی در عمان هستیم، اما قلبمان در کنار هواداران است.
سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: از همه دوستانی که تلاش کردند تا استقلال خوزستان در این شرایط سخت همچنان سرپا باشد، تشکر می ‌کنم.
پورموسوی در مورد رویارویی با الفتح عربستان گفت: بازی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی دارد و نمی ‌توان از حالا در خصوص دشواری یا سادگی گروه ها صحبت کرد. همه تیم ‌ها با عملکرد خوبی که در فصل گذشته داشتند موفق به کسب مجوز حضور در لیگ آسیا شدند و امیدوارم در بازی فردا ضمن ارائه یک فوتبال جوانمردانه، هر سه امتیاز را بگیریم.
وی در مورد میزبانی تیمش در عمان گفت: امیدوارم به کمک نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی خوبی داشته باشیم. از دولت و فدراسیون فوتبال عمان به خاطر همکاری برای میزبانی این مسابقه تشکر می‌ کنم.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط حریف فردای تیمش، خاطرنشان کرد: الفتح تیم خوب و قدرتمندی است. بازی پلی‌اف این تیم و دو مسابقه از آنها در لیگ عربستان را آنالیز کرده و می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.
تیم فوتبال استقلال خوزستان، عصر دوشنبه در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در شهر مسقط عمان از الفتح عربستان میزبانی می کند.
آبی پوشان خوزستان در گروه دوم با لخویا قطر، الجزیره امارات و الفتح عربستان رقابت می کنند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد