امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۰۲۷۰۹۲۸۴۱۳۴۴۹۷۰۶۱۵۴

 به گزارش تفکر جوان، سلمان خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: هدف از حضور در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی خرمشهر و آبادان است.

وی افزود: با توجه به اینکه مشکلات در این جلسه مطرح شد در ۳ کمیته تصمیماتی گرفته شد و ۲ کمیته دیگر مربوط به آسیب‌های اجتماعی و اشتغال است که تاکنون مسائل آن بررسی نشده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از مصوبات استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اروند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و یکی دیگر از مصوبات پی‌گیری مصوبه قبلی مسئولان امنیتی کشور در ارتباط با اختصاص بودجه اختصاصی در جهت توانمند‌سازی مسائل امنیتی است.

وی عنوان کرد: ما به همه‌ مسائل با دید امنیتی نگاه نمی‌کنیم و نگاه ما در بعد مسائل امنیتی است که آرامش اجتماعی را نیز به دنبال دارد.

خدادادی بیان کرد: تجهیز و نوسازی تجهیزات نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است چرا که دیگر زمان حضور پلیس در خیابان نیست و ضروری است از طریق سیستم‌هایی که در دنیا معمول شده به سمت کنترل و آرامش جامعه حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رویکرد ما به سمت ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: باید تمام منطقه‌ آزاد اروند به فرصت اشتغال تبدیل شود و زمینه‌های ایجاد کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری به وجود بیاید و تا این زمینه‌ها مهیا نشود مسائل دیگر جوابگو نیستند.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد