امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۳۷۲۱۶-۷۱۴۲۷۸۳۴

به گزارش تفکر جوان بر اساس این اطلاعیه ، قسمت های مختلف این کلانشهر به تناوب در فاصله زمانی ۷:۳۰دقیقه الی ۱۸ با قطعی برق همراه هستند.
براین اساس، قسمتی از مناطق کوی صادقیه، بلوار دعبل خزائی،خیابان های بشارت، منازل لوله سازی خیایان بشارت، کوی بشارت و منازل راه کربلا از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰ ، قسمتی از کوی ایثار از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ، میدان خلیج فارس تا میدان شهید بندر، قسمتی از زیتون کارگری خیابان طاهری، ترابیر شرکت نفت، محوطه کار سازمان قطار شهری، کوی طالقانی و کوی سلطان منش تا پشت شرکت گاز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ با قطعی برق مواجه هستند.
همچنین از ساعت ۱۵ الی ۱۸ قسمتی از کوی ایثار خیابان مهاجر،کوی باهنر منطقه یک و دو و خیابان های ۶ و ۷ آموزگار و بهاران، بلوار آرش، شهرک ستایش خیابان اصلی، کوی باهنر خیابان آموزگار یک و کوی باهنر منطقه ۶ خیابان آموزگار ۲ با بی برقی همراه هستند.
همچنین از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ در جاده اندیمیشک حدفاصل بیمارستان سلامت تا پلیس راه قدیم، بیمارستان سلامت، میدان تره بار، قرارگاه خاتم الانبیا سایت نیروی انتظامی در جاده اندیمشک، روستای خماسیه ، پخش دارویی رازی و رهگشا با قطعی برق همراه هستند.
قسمتی از کیان آباد از خیابان ۱۲ تا ۱۸ متری سوم، خیابان های یک تا ۱۲ کیان آباد حدفاصل سچه تا وهابی، انتهای خیابان پهلوان غربی، فاز سه کیان اباد سمت سچه، خیابان مرداد بین وهابی و سچه قطار، خیابان وهابی، کیانپارس فاز ۳ خیابان ۴ غربی و کیان آباد خیابان ۳۰ متری سمت خیابان ۱۰ کیانپارس نیز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ با قطعی برق همراه هستند.
قسمتی از منطقه آخراسفالت، شریعتی تا فاطمی زاده سمت رودخانه و از خیابان خسروی تا خیابان مریدی از ساعت ۷:۳۰الی ۱۲ و منطقه آخراسفالت، خیابان خسروی حدفاصل جمهوری تا ۱۶ متری دوم و ۱۶ متری اول آخراسفالت، خیابان فرهنگ و بازارچه صدف از ساعت ۱۲ الی ۱۷ قطعی برق خواهند داشت.
همچنین قسمتی از پردیس بلوار گلفام خیابان دادگرو مجتمع ۸۳ واحدی مسکن مهر و منازل بهزیستی، کوی پردیس قطعه ۸۵، بلوار هدیه و منازل بنیاد مسکن از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ و قسمتی از فرهنگ شهر بین کشاورز و رشد ۸ از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ با قطعی برق همراه هستند.
همچنین آموزشگاه فنی آب و برق، کوی سعدی خیابان شیرازبین سعدی و ابادان، خیابان شمس، خیابان فیروزه و شیرازو خیابان قریشی غربی از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ ، قسمتی از بلوار اصلی گلسستان، بازارچه جدید تعاونی میوه و تره بارپشت بهزیستی و بلوار نور منازل منابع طبیعی، کوی ملت فاز سه خیابان های توانیر، خیابان استخر موج و کمربندی و فرعی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰ با بی برقی همراه هستند.
طرح ضربتی شست و شوی مقره ها و شبکه برق کلانشهر اهواز که به دلیل بروز ریزگردها دچار اختلال شده است از پنجشنبه گذشته با حضور ۱۰۰ اکیپ از سراسر کشور با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق آغاز شده و احتمالا ۱۵ روز به طول می انجامد.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد