امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۳۸۲۰۵۱

به گزارش تفکر جوان، استاندار خوزستان که هفته قبل برای مدیریت بهتر بر بحران های بی شمار خوزستان اقدام به برکناری مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرد، اکنون باید پاسخگوی این امر باشد که چرا سرپرست جدید این اداره کل به خوبی موفق به مدیریت بحران به خصوص در بخش تعطیلی مدارس خوزستان نشده است و امروز صبح شاهد اخبار متناقضی از سوی نهاده های تصمیم گیر بوده ایم.

روزهای شنبه و یک شنبه این هفته در اغلب شهرهای خوزستان مدارس تعطیل اعلام شد ولی برای نوبت بعد از ظهر از صبح امروز تصمیمی اتحاذ نشد و این امر به امروز موکول شد تا بعد از مشاهده غلظت گرد و غبار در شهرهای مختلف، نسبت به تعطیلی مدارس اقدام لازم صورت بگیرد.

از صبح امروز فرمانداری هایی مثل اهواز، خرمشهر، بهبهان و چند شهر دیگر اقدام به تعطیلی مدارس و اطلاع رسانی در این خصوص کردند ولی ناگهان ساعت ۱۱ استانداری خوزستان اعلام کرد که هیچ مدرسه برای نوبت عصر در همه شهرهای خوزستان تعطیل نیست و فرمانداری ها حق تعطیلی مدارس را ندارند.

این در حالی است که برخی فرمانداری ها اعلام کردند که مسئول  حفظ سلامت دانش آموزان هستند و نمی توانند اجازه دهند که دانش آموزان در این شرایط آلودگی به مدارس خود بروند.

این جنگ رسانه ای مسئولان در فضای مجازی هنوز هم ادامه دارد در حالیکه مدارس نوبت عصر باید فعالیت خود را آغاز کنند و در این میان معلوم نیست تکلیف دانش آموزان و خانواده های آنان در این شرایط سخت گرد و غبار چیست و چه کسی باید پاسخگوی این سردرگمی باشد.

این در حالی است که ادارات اغلب شهرهای خوزستان تا ساعت ۱۲ فعال هستند و این ابهام وجود دارد که اگر فعالیت برای کارمندان دولت از ساعت ۱۲ به بعد آسیب رسان است چگونه نوجوانان باید به مدرسه بروند و در این شرایط سخت در مدرسه حاضر شوند.

انتهای پیام/مهر

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد