امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۵۷۴۳۵۸۹۰

به‌ گزارش ‌تفکر جوان، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در نامه‌ای به مدیر عامل بانک ملی ایران درخواست کرد تعهدات مالی آن مجموعه در قبال باشگاه استقلال خوزستان  هر چه سریع‌تر پرداخت شود. در نامه معاون وزارت ورزش و جوانان آمده است:

“برادر ارجمند جناب آقای مهندس حسین پور

مدیرعامل محترم عامل بانک ملی ایران

باسلام، احتراماً همانطور که استحضار دارید تیم فوتبال استقلال خوزستان  به نمایندگی از کشورمان می‌بایست در روز دوشنبه هفته جاری در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا شرکت نماید و با عنایت به قرارداد فی مابین آن بانک به عنوان حامی مالی باشگاه فوق و نیاز مبرم تامین هزینه‌های ضروری شرکت در رویداد مذکور، مستدعی است دستور فرمائید با توجه به ضرورت حمایت و پشتیبانی از این تیم که مورد توجه جدی مردم شریف استان خوزستان است نسبت به انجام تعهدات مربوطه اقدام عاجلی بعمل آید قبلا از حسن توجه جنابعالی و دستور مساعدی که صادر خواهید فرمود سپاسگزارم. “

رونوشت این نامه در اختیار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفته تا نسبت به رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان مساعدت های لازم و قانونی را به عمل آورد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف الفتح عربستان خواهد رفت.

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد