امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۳۱۳۷۲-۷۱۴۱۶۵۰۱

به گزارش تفکر جوان، فراز رامهرمزی چهارشنبه  در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما تاکنون عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها داشته اما در هفته های اخیر مصدومیت ابوالفضل جمعه پور در وزن ۵۶ کیلوگرم تا اندازه ای شرایط را برای ما دشوارکرد.
وی افزود: این وزنه بردار از ناحیه آرنج دست دچار آسیب دیدگی شدید شده و تا اندازه ای نبود وی در امتیازگیری تیم ما تاثیر منفی داشت.
سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری ادامه داد: باتوجه به شرایط کنونی امید است که سایر وزنه برداران ما در اوزان دیگر بتوانند حداکثر امتیاز را به خود اختصاص دهند تا در امتیاز تیمی بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.
وی بیان کرد: تیم‌های پدافند، ‌ذوب آهن، مناطق ‌نفتخیز جنوب و ملی ‌حفاری همگی مدعی قهرمانی بوده و در هفته پایانی که در نیمه نخست اسفند برگزار می شود انگیزه های بالایی دارند.
وی یادآورشد: خوزستان ظرفیت بالایی در این رشته داشته که برجسته ترین وزنه برداران در تیم های ملی حفاری و مناطق نفتخیز حضور دارند و تعدادی از این وزنه برداران ملی پوش هستند.
رامهرمزی گفت: تیم ملی حفاری امسال در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا نیز موفق شد با شایستگی مقام قهرمانی را از آن خود کند و امید است در رقابت های لیگ نیز بتوانیم جام قهرمانی را ازآن خود کنیم.
وی بیان کرد: خوزستان در رده های پایه نیز تاکنون به خوبی عمل کرده و اگر حمایت ها و برنامه های موثرتری برای تقویت این بخش در دستور کار قرارگیرد، می توانیم برای سال های آینده ورزشکاران خوبی را برای تیم های این استان پرورش دهیم.
وی گفت:بومی گرایی از اولویت های باشگاه ملی حفاری است و پارسال تیم ما تنها یک نیروی غیر بومی داشت که با همین ترکیب موفق به کسب سهمیه آسیا شد.
تیم های ذوب آهن، ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب تا پایان هفته سوم رقابت های لیگ برتربه ترتیب با ۱۷۸۰، ۱۶۹۶ و ۱۶۹۴ در رده های اول تا سوم و تیم های رعد پدافند، نیروی زمینی و عقاب نیروی هوایی نیز به ترتیب با ۱۶۶۸، ۱۶۲۵ و ۱۴۸۲ امتیاز در جایگاه های چهارم تا ششم جدول رده بندی جای دارند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد